beloni med april 2012 spire;) Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Har hatt litt ustabil syklus disse mnd me prøving:( sluttet med p-pillen i januar i år, men først når vi skulle begynne prøvingen ble syklusen helt rar! Testet med el tester denne pp fra dag 12 til 23 uten hell. Alle var negative, har som regel en syklus mellom 28-32 og regnet ut at ikm va nå på søndag(31.10) ingen tegn til TR men igår hadde jeg EL slim??? Kan det være sant? Så forsinket, fatter ingen ting:O Noen som har opplevd det samme?
To gutter + en til? Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Javisst, jeg ventet på mensen for tre uker siden, men ingenting skjedde, og testene var negative. Regnet med at det var syklustull, så det var bare å smøre seg med tålmodighet. En uke etter opprinnelig IKM oppdaget jeg plutselig el-slim, tok en el-test som var knallpositiv, og nå sitter jeg her da, 11 dager senere, og venter og venter og lurer på om den lille blødningen jeg hadde for to dager siden var en festeblødning. Det er bare å hoppe i høyet med en gang du ser el-slim, men det er jo kanskje greit å sjekke også med tester hvis syklusene dine er litt ustabile .
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 2. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2010 Takk for svar:) Hadde ikke mer el tester igjen, så nå er d vel kansje forsent å teste? Men for å være sikker måtte vi bare hoppe i høyet! Testet negativt på g-test på søndag. Så håper på gode nyheter om 2 uker og ingen tr dukker opp denne gang. Hørres ut som den blødningen kan vere festeblødning, kan stemme me dagene! håper det blir full pott på oss begge denne pp:)
To gutter + en til? Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Det er ikke sikkert det er for sent med en test, det kommer jo litt an på hvor lenge du pleier å ha utslag - hvis det vanligvis er over på 12 timer, er det kanskje på tampen nå. Selv har jeg oftest utslag to dager på rad, så jeg har god tid til testing:) Synes det er greit å ha sett en positiv test, så slipper jeg å gå og lure på om mensen ikke kommer fordi jeg er gravid, eller om det bare er fordi jeg ikke har hatt el. Ja, vi får håpe på full pott:) Det er jo såvidt jeg forstår mange som har en liten blødning midtveis mellom el og ikm uten å være gravide også, men har ikke greid å finne noen tall (på tross av iherdig googling i to dager nå Men kan ikke underslå at jeg er litt spent nå, ja. Akk, så sakte tiden går!!! Lykke til med aksje-innleggingen, måtte det klaffe for dere!
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 2. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2010 Takk, og det samme til deg:) Jeg får bare venter å se hva som skjer, ikke lett å forstå seg på kroppen noen ganger. Fårstår godt at du er spent, kal følge med på deg om noen dager, veldig spennede! Håper de går fort for din del, og at det lyser GRAVID på testen:D
To gutter + en til? Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Takk, takk! Skal holde deg oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå