Gå til innhold

Carena double swing søskenvogn, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi ser etter ei relativt rimelig søskenvogn og synes denne ser så kjekk ut. Ønsker at bagen til minstebarnet skal kunne vendes mot den som triller, samtidig som storesøster (som kanskje såvidt rekker å fylle 2 år før neste kommer) må ha et godt sted og sitte og hvile :) Ser også fint ut med separate kalesjer, og den virker lett å fin og trille med lufthjulene på den nye modellen. Noen som kan hjelpe oss med erfaringer eller tips?? :)

Fortsetter under...

Jeg vurderte også denne vogna og så på den i butikk. Den var fin og god og trille. Litt tung kanskje i vekt (ifht inn og ut av bil)

Men prismessig et godt kjøp i forhold til EW, OTH og TFK. Vi endte opp med en brukt EW til samme pris som Carena- håper jg har gjort et godt valg, men fortsatt litt usikker da vi kunne fått en helt ny Carena.

jeg lurte også veldig på den vogna, så jeg gikk å prøvde den i butikken.

men jeg syns den var fryktelig stiv, og håndtaket var ikke regulerbart så det ble rett og slett for høyt oppe og upraktisk for meg...

bortsett fra det er den jo grei!

men jeg tror heller jeg ville kjøpt en brukt ew, oth eller tfk!

Jeg prøvde den nettop i butikken. En kjempefin vogn...men styret er ikke regulerbart og er kjempe høyt! Kan tenke meg det blir vondt og ubehagelig å gå å trille! Så nå lurer jeg veldig på hva jeg skal gjøre, for var egentlig fast bestemt på å kjøpe den vogna..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...