Gjest Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 hei hei igjen jeg har vært litt uvell den sisste uka lurer på om dette kan være symptomer på at det er bolle i ovnen:P jeg har vært kvalm veldig kvalm de sisste 4 dagene den sisste uka har jeg humør svigninger som ikke ligner grisen. går fra kjempe tullete og barnslig ( er ikke voksen før man inrømmer man er barnslig ) hehe også plutselig snur det helt om til totalt rolig og irritert. jeg skal ha uka mi om ca 2 uker så er for tidlig til å ta test, eller er det det ? er dette typiske symptomer? jeg var ikke sonn med førstemann :S Hjelp
Gjest Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 hadde vært fint om noen hadde sakt ja eller nei hehe sitter litt alene med dette. tørr ikke si noe til samboeren han får så forhopninger at han vil at jeg skal ta test med en gang er bare litt redd for å såre han ... vil heller spørre andre her .. slipper jeg å såre andre enn meg selv...
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Vil tro det er for tidlig å teste enda ja, så ville ha venta litt med det Det kan være symptomer, men jeg er akkurat slik jeg også innimellom, så det kan bare være humørsvingninger uten "gravid-grunn" også. Men håper jo på det beste uansett! Lykke til!
Babyønske �� Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Hvis du ikke skal ha mensen før om 2 uker, så skal du normalt sett ha eggløsning i disse dager da... Så symptomer på graviditet er det neppe.
Gjest Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 det er nokk bare noe jeg inbiller meg ... så jeg skal prøve å slutte å tenke på dette ... gleder meg veldig til den dagen jeg sier her inne JIPPI vi er på vei me nr 2 heh takk for svarene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå