Gå til innhold

12+0 idag!

Mazza**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååå så heldig du er som skal på ul snart....ikke fått noe innkallelse til ordinær ennå, og ikke skal jeg på noen andre heller...men var 10+1 og alt var bra da altså...denne gangen er det heeeelt klart vår tur! Har tatt siste dose med medisiner idag, så imorgen er det slutt på progestan, progynova og albyl-e.....dritnervøs!

Gratulerer Mazza! Jeg er 10+4 i dag, ser utrolig fram mot 12+0 og 2. tri. Jeg skal gå på medisiner (cyclogest og østrogenplaster) ut uke 14, albyl-e skal jeg vel ta en stund til etter det.. Men må si jeg gruer meg litt til å slutte helt brått med medisinene, de føles som en slags ekstra sikkerhet. Men det blir vel litt deilig også, slippe å huske cyclogest tre ganger i døgnet!

Lykke til videre!

Gratulerer Mazza! Deilig å endelig komme seg over til 2 trimester,kan senke skuldrene noen hakk nå!

Er 13 uker i dag, akkurat en uke foran deg i løypa. Hørte hjerteslagene for andre gang i dag, så deilig! Første gang hos jordmor,var 12+2 da,i dag fant jeg den selv, gjort i full fart på jobb, stående =).

Skuldrene mine har senket seg betraktelig,det som bekymrer meg litt nå er at alt ikke skal være bra med den lille. Jeg er 5 mnd for ung til å få tatt duotest,og jeg har forstått det sånn at de ser ikke div kromosomfeil på den ordinære UL. Men jeg tør glede meg over graviditeten nå, og det er deilig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...