Gå til innhold

Hvorfor hadde jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vondt i magen? Hadde EL på søndag. Tok test både på lørdag og mandag som var negative. Søndag var den positiv. Hadde smerter i magen søndag kveld og hele mandag. Er det normalt. Ikke vondt vondt, men liksom et svakt press hele tiden...

Har noen vært bortei det før?

Jeg har hatt noen smerter ved EL tidligere, men det her var ikke det samme. Og så var jo smertene liksom mest dagen etter.

Noen som har en god forklaring til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer veldig jeg....

Skrevet

Jeg kjenner veldig godt når jeg har eggløsning. Det kan være utrolig vondt til tider. Disse smertene vedvarer i opp til 10 timer, og slutter når egget slipper. Dette vet jeg utfra testing. Veldig positiv test mens smertene pågår, og så negativ når det slutter.

I helgen hadde jeg positiv test lørsdag kveld, søndag og formiddag mandag, smerter hele mandag, og negativ test da smertene ga seg i går kveld.

Håper dette hjalp deg noe....

Skrevet

Takk for svar, men lurer litt mer jeg.

Jeg testet på lørdag og hadde negativ test. Test på søndag samme tidspunkt. Da var den positiv. Testet tidlig mandag morgen og da var den negativ igjen. Var ikke det veldig kort tid fra positiv til negativ test?

Skrevet

Nå svarer jeg kun utifra egne erfaringer, men har sett at testen går fra positiv til negativ kan gå på null niks, og andre veien. Jeg testet positivt på mandagsformidag, hadde el-smerter hele dagen, og testet negativt på kvelden, etter at egget hadde sluppet, mener jeg. Jeg kan gå med positiv test i 2 dager før jeg får el-smerter, og dette varierer nok fra person til person. På nett står det at el skjer mellom 12-36 timer etter at en ha testet positivt. Når egget har sluppet, vil testen bli negativ (Slik opplever jeg det, i allefall)

Kanskje noen andre her med andre erfaringer?

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...