Gå til innhold

Koffer e det så urettferdig !! Eg og vil bli gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg føle bare alle andre får til å bli gravide utenom meg!! Eg og vil ha en jente eller gutt !! Måtte bare få ut litt fortvilelse i dag !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på din fortvilelse jeg!

Vi venter!!!!!!!!

Skrevet

Ikke gi opp! Men skjønner akkurat hva dere mener. Når man selv prøver å bli gravid, så virker det som at alt i hele verden handler om babyer og fødsler. Alle tv-program man ser på inneholder fødsler og damer med store mager, alle i lokalmiljøet ditt er gravide eller har akkurat fått barn, alt i avisene handler om graviditet osv. Puh, kan bli sliten av mindre!

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :) Men, se det positive i det negative; TR på besøk betyr ny pp, med nye muligheter :) Denne måneden klarer dere det!

Skrevet

sitter her med hode i brødboksen sjøl :P

er slitsomt å sitte å høre om alle som blir gravide også vil du det like mye sjøl men får det ikke til ...

føler med deg :) <3

Skrevet

Når man har prøvd i 2 år er det kanskje ikke så rart at man blir litt frustrert!

Sier som hun ovenfor sa: denne måneden klarer vi det!!!

Skrevet

åå.. eg skjønner det såååå godt!! ALLE rundt meg er jo gravid! :( jeg er glad på alles veier, men håper sånn at det var meg istedet..

Håper det går våres vei snart :):)

lykke til!

Skrevet

Du er ikke alene om å føle det slik! Jeg er selv ganske deppa om dagen... TR kom sent og det ga meg skikkelig forhåpninger, hun pleier komme på dagen når hun "skal". Fikk meg en skikkelig nedtur når hun kom likevel :(

Skrevet

"Godt" å se at vi er fler i samme båt.. Har selv prøvd i 1,5 år uten noen lykke.. Men kanskje denne måneden?

Aldri gi opp! :-)

Skrevet

Vil bare grine i dag ... Men ska prøve så godt eg kan og bli innstilt på ny pp

Skrevet

får jo ikkje fred på hotel cæsar engang : (

Skrevet

hehehehehe, sorry for at jeg ler.. men den sisste komentaren var litt morsom, følger med på hotel cæsar jeg og sjø :P skjønner deg godt..

Skrevet

Føler med deg altså.. Urettferdig=(

Skrevet

alle rund meg også er gravide føler jeg jallefall, hehe men gøy for dem, vi får krysse fingrene for at d er våres tur snart som du sier Crystal :)

Lykke til alle som ikke har fått det til ennå <3

Skrevet

jepp her e det ingen tvil om at det e berg og dalbane ved å prøver.. Nå prøver eg å innfinne meg me at me må ha minst en pp til. Men har enda et lite håp da. kan være jeg har sluttet å spotte igjen så da kan det ha vert festeblødning. Men jeg får pos el testen 1 uke etter sist pos og skyggestreker på g teest for neste dag være helt blenda hvit så eg vet ikkje om eg hadde el i går. I såfall så traff vi ikke noe særlig me sexen hvertfall.

Skrevet

Forstår deg kjempegodt. Blir heller ikke gravid :((

Har gitt litt opp her jeg, men håpet er jo selvfølgelig der.

Skrevet

Dytter opp denne klagetråden litt.. Hadde noen fortalt meg at det skulle gå 3mnd fra jeg sluttet på pilla til første el så hadde jeg sluttet MYYYE tidligere..På den tida jeg har hatt 1 pp så har andre hatt nærmere 4pp.. Er det noe rart jeg blir frustrert over at det ikke klaffet på første forsøk da??!!..Og hvor lang blir da neste pp?? 3 f......... mnd til..Kjenner dette tar veldig på psykisk..Det hender jeg blir så frustrert at tårene triller, men det er absolutt ingenting jeg kan gjøre for at dette skal gå noe fortere:(

Skrevet

Babyer og gravide rundt over alt her og.... Hadde mange symptomer og følte på meg at spiren satt denne mnd, men tr kom forrige fredag =( og samme kveld fikk vi vite at enda et vennepar var gravide..... måtte alvorlig skjerpe meg for ikke å begynne å grine da jeg var på toalettet.. ble så skuffet og lei meg at jeg nesten ikke klarte å være glad på mine venners vegne.... kanskje tåpelig, men sånn ble det bare. Masse lykke til i neste pp til dere alle :-) Satser på at det blir oss snart!

Skrevet

Jeg skal til legen på tirsdag. Da skal jeg kreve en henvisning til gynekolog pga mye blødninger altfor tidlig etter el . Så regner med at det er noe med hormonene mine.

Denne mnd har eg masse tegn på graviditet men så komme blødningene like trofast som alltid. Så det ser ikkje ut som det har godt alikevel .

Blir så lei meg første eg tenke på når eg våkne og siste før eg legge meg

Skrevet

Føler med deg! ALLE rundt meg blir gravid og det klaffer liksom på første forsøk for alle andre. Var håpefull også denne gangen, men tanta banka trofast på døra i går kveld, PRESIS på dag 28!

Skal drikke grapefrukt juice og slimløsende hostesaft denne måneden. Så tenkte jeg å ta en tur til akupunktør og kanskje begynne på afrikansk dans? Vil gjøre noe som er godt for sjela! Bli harmonisk! Da tror jeg vesle knøttet kommer ;) Tvi tvi alle sammen!

Det blir nok vår tur også!! :) LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...