Gå til innhold

Tiden går så sakte...

Raggy

Anbefalte innlegg

Skal utredes på Medicus i Trondheim og har tatt blodprøve nr 1, tredje dags mens, og blodpr. nr 2, 10 dag mens. Har to prøver igjen dag 20 og 24. Så må vi vente noen dager til prøvesvarene fra den siste prøven er kommet for så å få time og levere en sædprøve..... Får forhåpentligvis svar som jeg gruer meg veldig på da jeg er 42 år. Har regelmessig mens og eggløsning hver mnd men er redd de finner bare dårlige egg...... Måtte bare lufte mine tanker:)

Fortsetter under...

Hei

Ja, det blir spennende. De tok aldri sædprøve fra min mann... Fikk også bare en slags "tja, kan være dårlige egg".

Jada, det går vel. Har ikke tatt noen avgjørelse om noe nytt forsök eller om dette var siste. Vi vet ikke om vi orker, og vi har jo ludde så vi er heldigere enn mange. Men det er tøft og jeg kan vel ikke si at jeg er i topphumør akkurat...

Fikk forresten en telefon fra en venninne her om dagen som hadde vært hos akupunktør som jobber mye med fertilitet, og hun sa at hun hadde gode erfaringer med habituell abort. "Kroppen måtte være rustet for å klare en graviditet" var vist budskapet. Fikk litt håp i kroppen av dette, men vi får se. Må inrømme at alderen begynner å bekymre meg litt. Skulle jo være "ferdig" med dette nå.

Klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...