Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hva kjøper man til: mann svigermor svigerfar gutt 4,5 år gutt 21 år venninnegaver: Trenger altså tips til listen over: fint om vi kan dele tips og hjelpoe hverandre
Gjest Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Mann: ullgenser fra Sand, eller denne: http://www.dingz.no/833627/revo-heritage-testet GUtt 5 år: Speiderkniv, "smålego" Mann på 21: kule t-skjorter, bjørnborg bokser Venninnegaver blir så individuelle
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Bra tips, takk kakemonstermosedamen Fin radio Speiderkniv -bra tips Og enig: venninnegaver er så individuelle. Men hva gir dere? Vi gir hverandre bøker hvert år, men tenkte kanksje noen hadde morsommere tips?
tine0810 Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 jeg gir blant annet bøker, magasiner, vin og undertøy til mine venninner:-)
Tøffe Tøflus Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Svigerfar skal få kaffekvern og nøkkelring med bilde av lillegull Svigermor får salatslynge og tekopp med bilde av lillegull Gutt på 4,5: lego, bøker, Gutt på 21: klær, treningsutstyr (avhengig av interesse) Venninner: gavepakke med krus, te/kaffe og sjokolade, gavepakke fra body shop (f.eks reisepakning med shampo, såpe og bodylotion), Trenger også tips til gave til mannen, siden alle ideene jeg hadde ble brukt opp til bursdagen nylig...
Jenny-penny Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Mann: min får Nespressomaskin i år, klokke ifjor. Andre forslag: billetter til konsert, fotballkamp, weekendtur for dere uten barn, parfyme, verktøy, iPad, hele sesongen av en serie han liker? Svigermor: bluse, skjerf, skinnhansker, øredobber, bestemorkopp m bilde av segselv m barnebarn, konsertbilletter, deige kremer, fotpleie, kurv med gourmetprodukter. Svigerfar: bok, skinnhansker, lue m skjerf, billetter til feks fotballkamp eller kino, Band of brothers dvd samling(super serie, passer alle aldere), parfyme, abonnement på ett blad/magasin? Gutt 4,5: bøker, lego, playmo, tøff hettegenser eller lue( sjekk ut om han heier på ett bestemt lag og kjøp supporter utstyr) Gutt 21; bøker, dvd, abonnement på FHM, kinobilletter, klær, parfyme, bag, ting til leil/hus om han har flyttet hjemmefra, verktøy? Venninnegaver: bøker, duftlys, fotpleie sett fra The body shop, god krem, "gavekort " på middag for dere to, deilig lipgloss, pysj, smykke/øredobber fra feks accessorize, lommebok, kosedress, god kaffe/te, kinobilleter så dere kan gå sammen! Her er det kun pris og fantasi som stopper deg!
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Til min mann skal jeg gi klær, for det ønsker han seg og han trenger noe nytt;-) Jobbskjorter spesielt. Ellers treningsklær, lue eller en god bok. Svigermor skal få salatslynge, for det ønsker hun seg. Andre ting vi kunne kjøpt til henne er en god parfyme, frisør shampo/balsam/hårkur, nattøy, klær, en god mascara, dagkrem, bodylotion og dusjsåpe. Svigerfar trenger alltid sokker og boksere, he he, så han får en ny ladning i år også;-) Andre ting er klær eller en god congac;-) Gutt 4,5 år (som min var i fjor). Han fikk da bla kul pysj med spiderman, Star wars el, lego, Ben10-leker, Tegnesaker, Sabeltann CD, filmer, bøker og klær til bhg-bruk (bla. ull) Gutt 21 år - klær (gensere, t-shirts), boksere, en kul lue, dvd el. Til venninner varierer det jo veldig hva jeg kjøper til hvem, men bla en god body lotion og dusjsåpe, frisør shampo/balsam, dvd, bøker, sjal, lue, smykke, øredobber el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå