Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hadde termin 28.10 og er altså 5 dager over. Går greit i dag, men i natt var det godt å krype inntil verdens beste ektemann og gråte noen tapre tårer... Jeg har klaget lite, for jeg har vært i uforskammet bra form hele veien og jeg elsker å gå gravid. Så det å runde termin har vært helt okei, sånn egentlig - hadde regnet med å gå over også, siden førstemann kom 4 dager over. Men i natt altså... Satt på sengekanten med noe jeg mistenker er non slags begynnende rier - magen blir steinhard og det gjør rimelig vondt. Men det tar seg ikke opp, og innimellom virker det som det kun er kraftige kynnere med hardt nedpress samtidig, så jeg vet liksom ikke hva det er, noe som er slitsomt - iom at det faktisk er ganske vondt. Så jeg satt der da, med vondt og tårene som bare trilla... Utrolig sliten nå, må jeg innrømme. Sliten av vondt, av å være så tung og upraktisk (selv om jeg ikke har gått opp mer enn normalt og er i bra form fremdeles), av å vente på å treffe min lille Ask. Har mye dårlig samvittighet ovenfor min sønn på 6 som jeg ikke kan slenge meg ned på gulvet sammen med for å leke, og som jeg ofte er utålmodig med om dagen. Mannen min har fått omtrent alle mine "oppgaver" i hverdagen, både hjemme, med min sønn (som ikke engang er hans) og med hesten vår - i tillegg til hans ganske krevende jobb. Og samtidig støtter han meg så godt - herlighet, han er virkelig min helt... Jeg har ikke hatt normal søvn på 4 mnd heller, og æsj ja... Nei, dette ble sytete... Men måtte bare klage litt, for nå kjenner jeg at det begynner å ta på her. Fysisk ja, men kanskje mest psykisk. Føler meg ikke sånn kjempeutålmodig egentlig, men jeg er så utrolig sliten! Heldigvis kan jeg trøste meg med at jeg har verdens beste lille familie rundt meg og at jeg ikke kommer til å gå gravid mer enn halvannen uke til... Overtidskontroll på mandag tenker jeg, hvor vi finner ut når jeg evt skal igangsettes. For nå syns jeg ikke det er så gøy å være gravid lenger egentlig... Blæh, for et langt sutreinnlegg da. Jaja...
magica fra tryll Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Så morsomt at du venter en Ask:) Vi har en liten Ask på 4 år. Jeg føler med deg. Det er slitsomt å gå over,-for meg tok det kaka å gå 17 dager over med den ene dattera. Da sa mannen til slutt: Nå vil jeg ikke høre flere ganger at du tror det er igang,-det er sikkert bare innbilt svangerskap!...hehe-han er egentlig verdens mest tålmodige,da, ordner med en haug med unger og dyr når jeg planer ut... Håper du kommer igang av deg selv, og slipper igangsetting....
Luna har født. Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Uff, jeg føler virkelig med deg:) Stor trøsteklem fra meg Vi har alle behov for å blåse ut litt frustrasjon innimellom, og selv om formen er nokså grei fysisk så tar det da på psykisk. Det vet jeg alt om. Jeg har litt over 4 uker igjen og gikk over sist, så jeg er innstilt på det denne gangen også. Og det tar nesten livet av meg å tenke på det... Masse lykke til i dagene som kommer, du har snart verdens nydeligste lille Ask i dine armer:) Fint navn forresten. Luna
Gulljentene Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Synes du har vært tålmodig og flink som ikke har knekt helt før nå, jeg... Stå på! Snart kommer han Krysser også fingrene for at han vil komme ut av seg selv!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Uff føler virkelig med deg HESTESTUDINA. Jeg har selv igjen 8 dager til termin, og jeg har allerede fått de tårene mage ganger. Synes du er utrolig tøff, og tålmodig som ikke har "gitt opp" før nå. Du er sikkert kje av å høre det, men nå er det ikke lenge igjen! Lykke til! Følger med deg her inne, så jeg er spent hver dag jeg går inn her for å se om det har skjedd noe med deg
:o) :o) :o) Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Uff da... Det er noe dritt å gå over termin ja! Og selv om det kanskje ikke hjelper, så må eg bare si det: Om MAX to uker er denne følelsen glemt, og du sitter med verdens skjønneste lille nurk i armene dine;) Ikke mist motet i mellomtiden, for du kommer i mål:) Lykke-lykke til, og hold oss oppdatert om hvordan det går med deg:) *Trøsteklem*
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Kjenner så til følelsen. Barn man gjerne vil gi mer enn man klarer og hester som skulle vært trent og alt som hører med hest. Har så dårlig samvittighet hver dag. De får jo det de skal av tilsyn og stell, men blir liksom ikke noe ekstra stakar. Føler de bare står der.. Ikke noe god følelse i det hele tatt (
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Husker godtmeg selv for 1 uke siden, 11dager over... Dødskjipt I dag sitter jeg her med en glupsk baby. Har sovet fra 4 til 11. Har gått ned 10 kilo alt. Hold ut!!!!!!!
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Ikkje så lett å finne trøstande ord, for er jo akkurat slik det er mot slutten! Du har gjort og gjer fortsatt en kjempejobb! Husk at du ber på et lite menneske inni deg og samtidig skal takle kroppen i modningsprosessen! Trur alle "får nok" i blandt. Det er jo fakisk ein jobb vi gjer 24 timar i døgnet og 7 dagar i veka! Du er flink! Og du er snart i mål! Lykke til i siste innspurt kjære deg!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2010 Åh, så herlig med så mange støttende innlegg, det var virkelig godt - nesten så tårene kom igjen her... Tusen takk alle sammen, det hjalp faktisk ganske mye. Sitter nå og gomler i meg en smultring - mannen min var innom butikken etter å ha kjørt sønnen min på skolen, og satte en pose smultringer og en sjokolade på nattbordet mitt. Sukk... Har nå sovet fra 9 til 14 og føler meg litt bedre med litt søvn og sukker innabords Får pelle meg ut i ruskeværet og få henta sønnen min i det minste, så har jeg hvertfall gjort NOE i dag. Takk igjen jenter, dere er supre
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 HUFF! Skjønner du er sliten nå. Håper virkelig det blir din tur nå altså. Det er lov å sutre litt. Følger spent med deg. klem
nr 4 i magen på overtid Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 Kjedelig og utrolig tungt å gå over tida. Håper du snart er i gang...... av deg selv:) Masse masse lykke til! Ha en riktig fin dag, så fin du kan iallfall:) Gode klemmer fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå