Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Del Skrevet 2. november 2010 Var såvidt en som nevnte at hun hadde hatt dette, så begynte jeg å tenke på om kanskje jeg har dette til tider også. Senest i går natt lå jeg hele natten med voldsomme magesmerter, uten at det er vanlig vondt i magen med diarè og sånn, bare smertene rett og slett. Kjennes ut som om noen har pumpet masse luft inn i magen min, uten at det kommer noe ut. Det bare er inni der og gjør vondt. Har vært plaget med dette av og på i mange år. Det er helt borte i lengre perioder, for så å blusse opp igjen og komme med jevne mellomrom over en periode. Stort sett får jeg også sure oppstøt med en "råttent egg" følelse når dette pågår, og noen ganger har jeg også diarè, men ikke alltid. Legen min finner ikke ut av det, etter utallige tester ol. og sier jeg har irritabel tarm (jadda...snakk om diffus diagnose). Noen som har det på tilsvarende måte, som har funnet ut av hva det er og har funnet noe som hjelper? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142508581-kolikk-hos-voksne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå