mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 med nr en hadde jeg ikke noe slimpropp blødning eller noen ting av noe slag.. han kom 4 dager over termin uten noe form for "forbredelser'". Men, det jeg nå lurer på er for onsdag for en uke siden,kom slimproppen, og i natt/dag tidlig kommer det en del rosa blod, litt i trusa og en del på papiret, (unnskyld detaljer). lenge er det valig å gå slik, ? mener jeg har lest at flere kan gå slik i flere uker, stemmer det? jeg er i tilfelle innstilt på det. hehe, men det er normalt eller? *skeptiske meg * er forresten i uke 38 + 1 Nå skal jeg snart dusje og gjøre meg klar til frisør timen min blir godt ha en fin dag:)
*Lissi* Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg har kun hatt tegningsblødninger når fødselen har vert igang. Dette kan vel være litt forskjellig. Er vel iallfall et tegn på at noe er i annmarsj:-)
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 dytter litt på denne jeg, men legger også til at det har kommet mer rosa og brundt liksom.. er det normalt? håper på svar
Snusky McClusky Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Da jeg ventet førstemann så gikk slimproppen hele tre uker før jeg fødte, så det trenger ikke bety at det er rett rundt hjørnet, dessverre. Men nå er det vel ikke så lenge til babyen din kommer uansett. Masse lykke til!
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 2. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2010 ja nei jeg vet at slimproppen ikke har noe og si men litt godt og vite at ting modnes og er ok er ikke lenge før han er ute uansett nå blir godt weehee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå