Gå til innhold

Dager igjen tirsdag 2. Nov <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 daga til termin....og føle meg ganske FØDEKLAR!... berre spørs når gullet e klar da... hehe!

Ha en super dag folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk temin idag!!! Men det virker ikke som prinsessa har tenkt seg ut ennå...

Skrevet

2 dager igjen! :) Håper han snart vil ut nå!

Skrevet

15 dager igjen, og begynner å bli klar:-)

Skrevet

68 dager igjen her:) Synes tida går så utrolig fort fram mot jul...... er egentlig glad for de dagene jeg har igjen :))) Masse lykke til med innspurten:) Et blunk så har du nurket i armene:) Kos deg:)

Ha en flott dag!

klem fra meg:)

Skrevet

Hikst, jeg er 5 dager OVER.... :-/

Skrevet

EN HEL UKE over terminen i dag! Skal heldigvis til legen i dag, så da skal hun henvise meg til overtidskontroll! Noen som vet hvor mange dager over man må være for å bli satt i gang ved Sykehuset i Vestfold (Tønsberg)?

Skrevet

1 dag igjen!:)

Skrevet

17 dager igjen ;)

Skrevet

7 dager igjen .. Deilig å kunne skrive et ettsifret tall :D

Skrevet

33 dager! Og bare 10 arbeidsdager igjen :D

Skrevet

4 dager til mens termin og 8 dager til ul termin (som er den jeg følger)

Skrevet

2 dager igjen til mens termin og 4 dager igjen til UL termin:) er skikkelig utålmodig nå...

Skrevet

57 dager igjen :)

Skrevet

30 dager igjen! Nærmer seg skremmende fort. Har mye jeg skulle gjort før snuppa melder sin ankomst.

Skrevet

14 dager igjen:) kjenner ting skjer i kroppen så jeg venter i spenning!!!

Skrevet

Ja tenk,vi er egentlig nærme alle sammen her inne på 3. tri :) I alle fall det nærmaste fødsel vi har vore for denne gang! Spennande tider i vente, med eller uten plager, vi holder ut når vi må! Kose dåkke så best dere kan!

Skrevet

63 dager igen hos meg..

håper han er klar og vil ut litt før. starter å bli litt uttålmodig.

gleder meg fryktelig til jeg har han i armene mine :)

Skrevet

40 dager og høygravid. Men måtte ta Bricanyl tablett i går kveld for å stoppe rier. Dette er 3. gangen på halvannen uke så det spørs om jeg går tiden ut.Vil helst gå ihvertfall halvannen uke til så jeg slipper sondemating og alt det styret der...Men uansett så nærmer det seg fort nå :-)

Skrevet

36 dager igjen! Nå begynner det og dra seg til her :) Gleder meg til å bli ferdig, komme hjem igjen og kose med knøttet.

Skrevet

ingenting tyder på det akkurat men har bare 1 dag igjen....KOM UT!!:)

Skrevet

8 dager igjen og ting nærmer seg kjempe fort. Ser det er to sånne innlegg idag, så jeg skriver bare på begge innleggene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...