Gå til innhold

TIRSDAG 02.11.2010 HVOR MANGE DAGER IGJEN?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en uke OVER termin i dag, det var jeg ikke forberedt på...men heldigvis fikk jeg overtidskontroll til fredag 5 nov.Så da tenker jeg seinest igangsetting mandag 8.nov. Endelig skal prinsen komme sanrt. Merker masse kynnere og nedpress,men det blir bare med det likssom...håper på å komme igang selv, da jeg tok keisersnitt i fjor og det ønsker jeg ikke en gang til...Jaja...SNART I MÅL:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia, jeg har 68 dager igjen:) Høres sikkert helt uoverkommelig ut for deg, nå som du er så nærme slutten:) Jeg er egentlig glad for de dagene jeg har igjen, har mange juleforberedelser som gjenstår.

Ønsker deg masse lykke til med innspurten, og håper at du snart er i fødsel:) Spennende:)

Ha en riktig fin dag!

klem fra meg.

Skrevet

14 dager:) Er ikke klar, håper hun i allefall blir der i 13 dager til!!

Skrevet

0 dager igjen :D Dagen er kommet :))) Men ingen tegn på noe som helst...

Skrevet

1 eneste liten dag igjen!:) med masse maserier over mange dager som øker så smått i intensitet så håper jeg ting kan bjunne å skje snart for fult;) lykke til alle!:)

Skrevet

85 dager igjen!

Fra å ha færrest dager igjen på 2.timester, så har jg plutselig flest.. sukk ;)

Skrevet

63 dager igjen..håper han kommer ut litt før. når han er ferdig utviklet og klar for å komme ut :)

min mens termin er en uke før ul, så håper det er den som stemmer mest :P hehe

kjenner jeg starter å bli litt små uttålmodig nå. hehe

Skrevet

51 langer dager igjen... :) Lykke til alle fødeklare kvinner!!

Skrevet

Tiden flyr..., jeg har 8 dager igjen:) Det skjer veldig mye i kroppen nå, men jeg er føstegangsfødende, så vet ikke hvordan jeg skal tolke signalene. Spennende spennende :)

Skrevet

har og 63 dager igjen, og mens termin er en uke før ul termin hehe

Skrevet

16 utolmodige dager ijenn. Er SÅ klar for å møte lillegutt (har hatt etpar rier/sterke kynnere i natt, så satser på han har tenkt seg ut snart)

=)

Skrevet

40 dager og høygravid i dag!! Men, måtte ta Bricanyltablett i går kveld for å stoppe rier igjen. 3 gangen på halvannen uke så det spørs om jeg går tiden ut.

Skrevet

7 dager over nå =( hadde litt kynnere og nedpress i går etter jeg be strippet..men det førte selvfølgelig ikke til noenting =/

Skrevet

Jeg har ett godt stykke igjen med hele 69 dager. Men jeg synes egentlig at tiden går veldig fort:)

Skrevet

8 dager igjen, merker at det nærmer seg FORT, men tør ikke å håpe noe. Det var visst to sånne sider her idag, så jeg skriver på begge :P

Skrevet

17 dager igjen, og syns det går for seint. Samtidig blir jeg livredd for hver minste lille vondt...hehe. Merkelig følelse. Sliter noe veldig med bekkenet nå, så gleder meg noe vanvittig til å kunne bevege meg normalt igjen! Puh...

Skrevet

45 dager igjen her! helt sykt å tenke på at nå er det MAX 8 uker til vi har babyen vår=) tida har fløyet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...