Peispå! Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Tirsdag i dag, og jeg er spent på om TR gått seg vill? Håper på at du kommer med gledelige nyheter snart:-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Hei! Jeg har fremdeles ikke fått TR på besøk nei... testa på søndag, som var ikmdagen, og gadd ikke teste verken i går eller idag. Skal ta en ny test i morgen tidlig hvis ikke tanta kommer med siste toget i kveld eller første i morgen. Jeg er også kjempespent. Plutselg fått lutealfase på 17 dager liksom(18 dager siden EL). Så fint at du venter i spenning på meg!! Det er så oppløftende å ha noen som heier på seg:) Hadde skikkelig hodepine idag, og har hatt mensmurringer av og på i flere dager. Hodepine hadde jeg mye av i forrige svangerskap også, men det pleier også å melde seg samtidig med TR. Mensmurringene kommer alltid den dagen jeg får TR, så det er vel den eneste forandringen jeg merker.
Peispå! Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Så bra!! Håper du ikke får besøk på leeeeenge,lenge:-) Går i bingen jeg, helt skakk kjørt av trøtthet og hormonstøtten jeg går på. Vil bare sove, sove,sove. Da skal jeg krysse det som krysses kan i natt, så gleder jeg meg til hyggelig lesing i morgen tidlig:-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Håper du får en god natts søvn, og føler deg mer opplagt i morgen! Har begynt å tenke som så at hvorfor i alle dager skal ikke JEG være gravid NÅ, har klaffa så greit tidligere:) Men jeg kan vel enda få meg et slag i trynet, så jeg er forsiktig med for mye håp.
Peispå! Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2010 Og jeg sjekker og jeg sjekker:-) Hi.hi andre tirsdag på rad at jeg ikke får sett Grey's...Nå er du 3 dager på overtid, du skal se dette ordner seg:-))
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 bah! Våkna for en time siden. Da hadde TR allerede kommet og tatt seg godt til rette uten engang å spørre om lov! Det merkelige er at jeg ikke ble skuffa. Det er selvfølgelig kjipt fordi jeg har vondt i rygg og mage, men jeg tror jeg var forberedt denne gangen. Nå bestiller jeg EL-tester. Så får vi heller satse på august da, og håpe at sommeren ikke blir så varm!1
Peispå! Skrevet 3. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2010 GRRRRR!! Jeg som hadde sånn trua på deg! Vel, vel du får sjekke EL og peise på neste pp. Du kommer nok etter:-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Vi får satse på det ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå