Gå til innhold

Kaja 2007:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag i dag, og jeg er spent på om TR gått seg vill?

Håper på at du kommer med gledelige nyheter snart:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har fremdeles ikke fått TR på besøk nei... testa på søndag, som var ikmdagen, og gadd ikke teste verken i går eller idag. Skal ta en ny test i morgen tidlig hvis ikke tanta kommer med siste toget i kveld eller første i morgen. Jeg er også kjempespent. Plutselg fått lutealfase på 17 dager liksom(18 dager siden EL). Så fint at du venter i spenning på meg!! Det er så oppløftende å ha noen som heier på seg:) Hadde skikkelig hodepine idag, og har hatt mensmurringer av og på i flere dager. Hodepine hadde jeg mye av i forrige svangerskap også, men det pleier også å melde seg samtidig med TR. Mensmurringene kommer alltid den dagen jeg får TR, så det er vel den eneste forandringen jeg merker.

Skrevet

Så bra!!

Håper du ikke får besøk på leeeeenge,lenge:-)

Går i bingen jeg, helt skakk kjørt av trøtthet og hormonstøtten jeg går på. Vil bare sove, sove,sove.

Da skal jeg krysse det som krysses kan i natt, så gleder jeg meg til hyggelig lesing i morgen tidlig:-)

Skrevet

Håper du får en god natts søvn, og føler deg mer opplagt i morgen! Har begynt å tenke som så at hvorfor i alle dager skal ikke JEG være gravid NÅ, har klaffa så greit tidligere:) Men jeg kan vel enda få meg et slag i trynet, så jeg er forsiktig med for mye håp.

Skrevet

Og jeg sjekker og jeg sjekker:-)

Hi.hi andre tirsdag på rad at jeg ikke får sett Grey's...Nå er du 3 dager på overtid, du skal se dette ordner seg:-))

Skrevet

bah! Våkna for en time siden. Da hadde TR allerede kommet og tatt seg godt til rette uten engang å spørre om lov! Det merkelige er at jeg ikke ble skuffa. Det er selvfølgelig kjipt fordi jeg har vondt i rygg og mage, men jeg tror jeg var forberedt denne gangen.

Nå bestiller jeg EL-tester. Så får vi heller satse på august da, og håpe at sommeren ikke blir så varm!1

Skrevet

GRRRRR!! Jeg som hadde sånn trua på deg!

Vel, vel du får sjekke EL og peise på neste pp.

Du kommer nok etter:-)

Skrevet

Vi får satse på det ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...