Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En bitteliten kropp med et stort hode Knopper til armer og ben, og selvsagt et hjerte som banket:)

Jeg bestilte tidlig ul pga.mistet endel ganger pluss høy alder, og for å være ærlig så var jeg suupernysgjerrig også. MÅTTE ha bekreftet det er "NOE" der liksom....hehe.

Var en tidligere som spurte om det er vanlig med så tidlig ul osv..., da tror jeg svaret er nei. Jeg betaler alt selv(volvat valgte jeg igår,da), og strengt tatt kunne jeg klart meg uten også.

Ingen tvil om at jeg er gravid iallefall, Nygift og gravid:) Likevel skulle jeg ønske jeg hadde truffet min Mann for 10 år siden. Vi henger liksom litt etter....:)))))))klem til alle vordende supermammaer der ute:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142508502-dette-s%C3%A5-vi-p-ul-ca-uke-9/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg utroooolig letta Paper!

Sjekka 1000 gng igår etter innlegg fra deg hehe.

Så godt å høre at alt så fint ut. Er så glad på dine vegne asså!!

Var jo som meg det, nygift og gravid. Denne gangen går det fint skal du se.

Stoooooor klem fra meg.

TUUSE TAKK:)

Ja, vi likner hverandre vi ti-haha, ja, nå går det fintfint tror jeg! Var så sent hjemme igår at jeg måtte spise og legge meg ganske med en gang:)

Jeg gleder meg til fortelle sønnen min om dette, han er 9 år. Han har alltid ønsket seg et søsken, og enda kan han si det var synd den forrige babyen døde i magen min...derfor venter jeg en stund enda, kanskje helt til jul med å fortelle no til han.

Ha en fortreffelig dag snuppis- så høres vi etterhvert!!!

Så herlig!!

Jeg er ni uker på vei selv (jeg som spurte om det var vanlig også).. Så spesielt å tenke på at det allerede er et lite menneske der inne. Fikk du med bilder hjem? Er det mulig å tolke bildene for normale øyne (ikke leger)?

Når er din termindato?

Gratulerer! Så utrolig deilig å se et bankende lite hjerte. Det er fantastisk at et sååå lite menneske kan være så ferdig, på en måte! Vet ikke hvor gammel du er, men om du kunne ønske du traff mannen din for lenge siden, så kommer du nok til å se på den lille babyen din og kjenne at det er akkurat den babyen du har ventet på :o)

Annonse

Heisann;

Vi SÅ en liten kropp med hode og kropp og små knopper till det som skal bli til armer og ben. Termin ble fremskyndet fra 11.juni (mens terminen min) til 7.juni. Dvs.er 9 pluss 3 idag og i min 10.uke-heelt fantastisk dette her altså:))

Jeppers, man må IKKE være lege for å se det er en liten baby, helt sant til deh som lurte på det. OG, jada, vi fikk bilder og alt.

Men jeg vil bare si at det er altså ingen medisinske grunner til at man kan kreve ul så tidlig altså.

Jeg fyller 39 idag, Mannen min er 45. Klem

Grattis med dagen Paper!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mannen din er bare 1 år yngre enn min mann hehe. Blir spennende å fortelle sønnen din at han skal få et søsken! Tror ikke jeg hadde klart å vente hehe. Masse lykke til, og ha en stråååååålende dag. Stooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...