RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Svarer i hytt og (ge)vær, for jeg får ikke sooooooveeeeee!! Er så utrolig lei av dette nå! Klokka er faktisk 4.20 og jeg har ikke sovet et minutt en gang! Skal opp klokken 6.15, for å dekke frokost og sende sønnen min på skolen. Etterpå skal jeg på ultralyd, jordmorsjekk og legesjekk på sykehuset. Og når jeg er hjemme igjen, så er sønnen min ferdig på skolen for lenge siden (drar rett til svigerinna min som skal passe ham etter skolen), så da skal jeg hente ham, hjelpe ham med lekser, lage middag osv. Når skal jeg sove da? Flere som har det sånn? Skjemmes jo når jeg ser nicket mitt overalt her også, men jeg har ikke noe annet å finne på heller, så da blir jeg sittende her å trykke da....
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Har hatt det sånn i 4 mnd ca jeg hehe. Sover på dagen når jeg kan, sånn at jeg ikke kreperer (for det tror jeg man gjør uten søvn, sånn i lengden...). Fryktelig kjedelig ja! Kan samboer/mann hjelpe til med leksene og lage middag kanskje? Her går hvertfall mye av "mine oppgaver" over til mannen min, han fikser lekser, handler, kjører gutten på skole før han selv drar på jobb, lager middag hvis jeg ikke orker og drar i stallen og møkker - jeg vet sannelig ikke hva jeg skulle gjort uten min fantastiske ektemann *sukker*... Men sånn er det nå, når man sliter med søvn og, i mitt tilfelle er på overtid og er for sliten til å få gjort alt. Hender det går i dataspill eller serier som jeg har lastet ned her, sånn når nettene blir lange osv
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Har enda ikke sovet jeg nå, så nå er det over et døgn siden sist Kom akkurat hjem. samboer spiste på burger king, og sønnen min hadde fått mat hos barnepiken sin, så de er mette i alle fall. Men nå har sannelig samboer sovnet på sofaen - istede for å hjelpe sønnen min med leksene. Blir faktisk fly forbanna kjenner jeg! Men han er verdens snilleste mann egentlig da - og jeg vet det ble lite søvn på ham i natt også. Han står opp med sønnene kin og sender ham på skolen, så jeg kan egenlig ikke klage. Men hadde vært deilig om han hjalp ham med leksene før han la seg til å sove på sofaen da! Huff - jeg har fulgt deg veldig lenge her inne på bim nå, og vet du er på overtid. Følger spent med på hvordan det går med deg, og om det blir din tur snart. Håper det ikke drøyer så lenge til på deg nå! klem
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Min er også sånn som sovner på sofaen - etter han har gjort det han skal da, men ofte jeg savnern litt på kveldene hehe. Men stakkar, han har så mye å gjøre, så jeg skjønner han er sliten han også. Din er vel sikkert sliten han også. Fint at du slapp å lage middag da i det minste Håper leksene går greit - så er det jo ikke lenge til leggetid, og så kan du gå og legge deg du også! Ja, jeg trenger virkelig å føøøøøde snart, men det er jo ikke annet å gjøre enn å vente gitt. Koselig å bli fulgt med på da Klem tilbake, håper du får sove litt snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå