katrineev Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 hmm ja.. nei nå husker jeg ikke helt. hva er dette tegn på? det er ikke som mens smertet hvertfall og ikke akkurat det jeg kan huske det kjennes ut som ved eggløsning heller... noen ideer?
Nettie+jentungen Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Det kan være strekninger av ligamentbåndene..
katrineev Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2010 ja stemmer det der... mener å huske noe slikt fra sist. var no kjent med disse stikkingne... men jeg blir litt lettere forvirret her... for etter slik syklusen min har vært med hormonspiral skal jeg ha ikm til helga. tok ut hormonspiralen og jeg mener jeg hadde el dagen etter dette , da hadde vi sex. men så kom det jo blødninger dagen etter der igjen. legen sa dette var normalt da dette hormonet som spiralen hadde sendt ut ikke lenger ble sendt. så altså... kan jeg da ba blitt gravid da tro på den ene dagen med sex før den blødningen jeg ikke skulle hatt? merkelig dette her.. får teste til helga med el tester og se om jeg har el da. hvis ikke får jeg ta en vanlig test på mandag...
Gjest Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 jeg har hørt om flere som har blitt gravid rett etter de har tatt ut spiral så må ikke se bort i fra det lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå