Gå til innhold

Ciconia vs Maigaard - hvem er best med vi som har få egg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at begge disse klinikkene er flinke til å legge opp egne løp for hver enkelt pasient.

Og mitt problem er jo at jeg kun får ut 2-3 egg og det er ikke alltid det har blitt befruktning heller.

Har dere erfariner fra disse klinikkene jenter?

Ha en fin kveld :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kona har begge blitt gravide på første IVF på Maigaard. Kona fikk ut 3 egg, og alle ble befrukta, to satt tilbake, og fødte en sønn i 2009. Jeg var nettopp til behandling, fikk ut kun to egg. Begge ble befruktet, og begge ble satt inn igjen, og vet ikke hvor mange som er der inne ;)

De er veldig hyggelige, og profesjonelle på Maigaard. Det er et koselig sted å komme til, og du føler deg godt ivaretatt.

Er helt sikkert på at de skreddersyr et opplegg til deg, så lenge du legger fram alt du har vært gjennom, prøver, mislykka forsøk o.l. Du kan også i stor grad komme med forslag til behandling, hvis det er noe du selv ønsker.

Lykke til!

Skrevet

Nå skal det sies at dette er mitt første ivf-forsøk. Vi skal til uttak på Ciconia om et par dager. Kan så langt bare komme med gode ord om klinikken. De svarer raskt, både legen og sykepleierne. Og de har ihvertfall fått meg til å føle meg ivaretatt og trygg. Snakket med sjefslegen der noen ganger, og er ikke i tvil om at han lytter til hva du har å si. Så legger du frem problemstillingen, er jeg helt sikker på at dere sammen kan komme til den beste løsningen for deg.:-)

Skrevet

Takk jenter og gratulerer til IVF-mammaer *venter nr. 2* - spennende :-)

Jeg har vært igjennom 3 forsøk + 3 som har blitt avbrutt pga lite egg eler ingen befruktning.

Dette er en liten stund siden og med ny samboer har jeg lyst til å reise til Danmark hvor det finnes flere muligeter. Dr Purvis anbefalte nemlig disse to klinikkene for oss med få egg..

Det koster jo litt penger så synes det er viktig å undersøke før man setter igang i gjen.

Lykke til Drømmer81 og snart god helg til dere begge :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...