Ginger-mor Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Har ikke ikm før søndag/mandag, så det er jo fryktlig tidlig. Har kun hatt sex to ganger denne perioden. En gang på lørdag for 9 dager siden, og en gang i går (så den teller jo ikke). El-testen var positiv lør-søn-man, så jeg regnet egentlig med at jeg el var på mandag, og dermed ikm om en uke fra i dag. Kjente det litt i puppene tidligere i dag, så det var derfor jeg brant en test. Skulle jo nesten ikke være mulig, tenker jeg...
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 så spennende da!jeg har ikm på lørdag å fikk spøkelsesstrek i dag på billigstrimmel )hva test tok du?å var streken tydelig?min måtte holdes i en spes vinkel for å kunne ses!tar en ny i morgen tidlig )
Ginger-mor Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2010 Hoho:) Hold den vinkelen, Frøkenfri! Jeg testet også med billigstrimmel. Jeg hadde nok ikke sett steken i halvmørket, akkurat. Den er tynnere enn en vanlig strek, men ok synlig hele veien. Og den kom opp innen fristen. Skal ta en til om en dag eller to. Og da på morgenen;) Lykke til i morgen! Jeg har aldri fått positiv test uten å være gravid, så jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være noe i spøkelsesstreken din.
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 ja,håper virkelig det!!denne mnd har vi brukt el tester så har ikke bommet på den jaffal )har og hatt en sån ulmende kløe i brystene!pluss har en følelse av at magen strever litt med å fordøye maten!å det har jeg hatt hatt di andre gangene jeg har vert gravid og ) men er redd for å bli skuffa !
katrineev Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 så spennende da dere lykek til med testinga begge to. men de sier vel at dem er ganske sikkre disse strimlene så da får vi abre krysse fingra
Ginger-mor Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2010 Takk, Katrineev:) Samme til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå