Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble så glad når testen av ullbodyer kom ut i Foreldre og Barn. ENDELIG en test av ullplaggene som folk synser så mye om. Jeg har en jente som "nupper" veldig og det blir definitivt ikke noe mer dyrt nøstebarn ulltøy til henne. Tror jeg skal hamstre litt fra Janus og Cubus fremover! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med nupper? Er det kanskje derfor sønnen min har fått fullt av nupper på armene etter at han hadde på seg body fra nøstebarn i går?

Skrevet

Jeg har ikke lest testen du snakker om, men har selv testet ut alt av merker hva gjelder ulltøy på lillegutt. Og når det gjelder body og longs så er det ingenting som slår janus verken på kvalitet eller komfort! Kjøper kun dette!

Skrevet

Vi liker også Janus kjempegodt. Og en ting som er bra er at det er så tøyelig i str så du kan ha et plagg lenge før det er for lite.

Skrevet

Har selv prøvd både Janus og Cubus sitt.

Er veldig fornøyd med begge deler bortsett fra at Cubus sitt blir veldig for slitt. Ser ikke bare brukt/utvasket ut, men det blir fort tynt i stoffet hvis du skjønner hva jeg mener.

Så heretter blir det Janus. Og som mammatil.... sier, Janus sitt er veldig tøylig så det kan brukes lenge.

Skrevet

Leser ikke F&B så hvilken var best?

Jeg er ikke så begeistret for Cubus, fort hull i sømmene og litt stiv (lte tøyelig i stoffet)

Skrevet

Et lite spørsmål til dere som har prøvd flere merker av ullundertøy:

Er det noen som er litt tykke i stoffet?

Gutten min har en brun trøye fra Janus som har litt tykt & godt stoff, fornøyd med den :) Han vil helst bare ha ullundertøyet på, og ikke vanlig genser over (inne), og da synes jeg det er fint om den ikke er så helt tynn.

Er det flere enn Janus som har litt tykke?

Skrevet

Polarn o Pyret ar litt tykke og veldig gode!

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med polarn o pyret sitt ull (eller generelt alt fra den butikken, he he) Men det er litt dyrere enn Janus da.

Skrevet

Helt enig! Har kun prøvd en nøstebarn, men de er jo helt håpløse å vaske.

Heier på JANUS og PO.P sitt ull. Tøyelige, vokser med barna, ikke helt tynne og GOD kvalitet!!

Skrevet

Mener JOHA, ikke Janus :) Mest glad i Joha!! Synes Janus er litt tynne, ellers bra!

Skrevet

Jeg har hatt en del Joha, ved første øyekast virker disse kjempegode og tynne, MEN de blir veldig fort slitte, får rakne-hull midt i stoffet, rakner i sømmene, og rakner rundt trykk-knappene i bodyen. Det siste har vært det største problemet - sågodtsom alle Joha-bodyene vi har hatt gjennom disse 2 årene (og det er jaggu ikke få) har raknet litt rundt trykk-knappene.

Skrevet

hm...jeg er veldig fornøyd med Joha, jeg. Har ikke erfart at de har gått i stykker. Men liker PoP bedre!

Skrevet

her i huset er me kjempefornøgde med stormberg og devold sine ullklede:) litt tjukkare enn janus, cubus, name it og dei liknande der, men passar desto bedre for den aktive to-åringen her i huset når ho kan ha berre eit sett med klede på seg :) stormberg og devold er litt dyrare men har eit sett vi har brukt i eit år alt og det ser omtrent ikkje brukt ut - og det har vi jammen fått valuta for pengane for :)

Skrevet

Her går det mest i cubus, joha, devold og favoritten janus. Veldig fornøyd, hun har ikke slitt i stykker noe enda. Vært fornøyd med name it sine blondeullbodyer også!

Har arvet en genser fra Kappahl, som var kjempetynn, og dårlig kvalitet. Samme gjelder Tom og Trine fra sparkjøp. De to har revnet.

Skrevet

Jeg har handlet en del på Sparkjøp og syns faktisk de holder seg bra.. Det samme gjelder de fleste andre rimelige merkene for vår del..

Jeg har en veldig aktiv gutt på 2,5år og vasker klærne på ullprogram 30grader med Milo vaske- og skyllemiddel..

Så da skjønner jeg ikke helt hvordan jeg klarer å holde klærne såpass hele når dere andre klager.. :-S

Skrevet

Men hvilket merke vant testen? Har ikke lest den.

Joha har mange kule mønster, men de er så lite tøyelige syns jeg.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere vil ha ulltøyet tjukkere. Barnet må jo ha et lag to også? Jeg bruker mye ull der også istedet for fleece og guttungen var varm og fin gjennom sprengvinteren i Oslo i fjor hvertfall.

Janus sine lag to produkter er hvertfall helt topp syns jeg.

Liker også ribbestrikken til Nøstebarn. Det holder seg bra og kan vaskes i maskin. (ullbodyene derfra holder jeg meg langt unna)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...