Gå til innhold

hadde tilvenning i barnehagen i dag.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

å er sikker på at vi bare kunne levert henne, for så å dra igjen med det samme.

Hun enset oss nesten ikke. Bare lo og smilte med de andre barna og personalet :)

Vi satt oss litt på kjøkkenet, gikk småturer ut i gangen o.l.

Da hun begynte å bli trett 2,5time etter vi kom i barnehagen, da kom hun til meg å la hodet i fanget for å kose.

Så da la jeg henne, mens pedlederen på avdelingen var med for å se vogna o.l. å så dro vi hjem en tur.

Barnehagen skulle ringe da hun våknet, å det gjorde de. Sa at vi kunne komme når vi selv ønsket, og at de skulle ta henne med ut en tur. Så vi avventet litt, å kom en time etterpå. Å da var hun kjempe fornøyd :D

Kunne ikke ha drømt om bedre tilvenning første dag :) å håper det går like bra imorgen :D

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Høres ut som gutten min sin første dag, det :-) Her har det aldri vært noe problem med levering i bhg, han kunne virkelig ikke hatt det bedre der!

Er det ikke deilig? :-D

Skrevet

Så bra! Ikkje for å skremme, men dei tre første dagane gjekk kjempefint med guten min og, medan det skar seg meir på dag 4. Litt av årsaka var nok at han vart forkjøla og i litt dårleg form i starten. Då var det kjekkare å vere med mamma og pappa enn i barnehagen. Men no er det heldigvis stas, og litt kjedelig om me kjem for tidleg å hentar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...