Gå til innhold

jeg har syndet....

Anbefalte innlegg

Gjest ________
Skrevet

...samboer kom hjem med ost og kjeks, og jeg ble bare så fristet til å smake litt... og når jeg hadde smakt litt måtte jeg bare ha mer...

det sto at brien var pasteriutisert så det går sikkert bra

det var bare så godt!

...ble litt revet med å spiste serano skinke også..

nam nam

................men off etter at jeg hadde dekt mine lyster fikk jeg jo så dårlig samvittighet i tilfelle det kanskje inneholdt listeria eller toxoplblablabla

....enda det går sikkert bra, kommer jo bekymringene, blir jo skremt av matportalens advarsler

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blås i det...herlighet, man skal kose seg litt. Og det er ikke SÅ farlig nå som babyene er såpass store. De tåler såpass :)

Og jeg tenker ofte på - hva med i gamle dager; de spiste da ost og skinke og salami og fyfymat da også. Og de fikk barn ;) Jeg har ikke vært hysterisk, stort sett spist det jeg har hatt lyst på og er frisk som ei lerke!

Gjest ________
Skrevet

ja den tenker jeg og ofte, det ble født bebiser for 100 år siden også hvor alle måtte jobbe og løfte tungt, spise saltet mat om vinteren og upasterutisert melk...

...men alikavel så ruller det jo i bakhodet hver gang jeg spiser noe som "ikke er lov" men spist er spist :)

Skrevet

Nå finns jo disse anbefalingene for en grunn. Men JEG derimot kjenner på samvittigheten jeg. Har spist salami, trønderfår, ost osv i dette sv.skapet. Har ikke dårlig samvittighet for det. :)

Når jeg fødte jenta vår på en lørdagskveld måtte mannen på butikken på mandags morgen før han kom på sykehuset og kjøpe blåmuggost til meg og kjeks! hehe Gleder meg til jeg har født denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...