togutter-08og10 Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Jeg fikk det sist da jeg lå på barsel på Bærum, men denne gangen er det Ullevål og hotellet etterpå. Noen som vet? Har pakket 3 ullbodyer, to strømpebkser, en sparkebukse og en hel dress (lag 2) så langt. Alt i ull. Noen mer jeg trenger tror dere. Kjøpt ammeinnlegg i ull i dag også. Hva har dere med til dere selv? Husker ikke hva jeg hadde sist? Litt klær og toalettsaker, ammebh, mer?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Pledd til å pakke inn babyen med. Det hadde vi med og det ble brukt hele tiden. Koselig å bruke egne ting syns jeg. Det beste jeg tok med meg til fødsel var Lambi toalettpapir. hehe det var så grovt papiret de hadde på sykehuset og man er som regel litt sår etter fødselen så glad jeg tok med. Denne gangen skal jeg ha med en sprayflaske også hvis det blir vaginal fødsel. Føler man seg renere nedi der..
Piny Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 tror ikke man får bleier på hotellet men er jo en kiwi innepå sykehusområdet på ullevåll. Jeg har bare pakket et par bleier jeg, så ikke det blir så innmari stor bag.
togutter-08og10 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 Takk for svar, da blir det både bleier og dopapir.. (det hadde jeg ikke tenkt på selv)
knekkebrød Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Håper fødsel går greit og at du er på hotellet så fort som mulig etterpå. Herlig! Men der er det ingenting så du må ta med alt truser og bind til deg selv og alt til baby. Lykke til! Husker du hva man får på Bærum? Husker ikke jeg...
lillespire08+10 Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 På pasienthotellet i trheim får man bleier.. Men varierer kanskje fra plass til plass det der..
Mammat3små Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 da det var sånn barselhotell her i Bodø så fikk man alt der også
togutter-08og10 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2010 Knekkebrød: På Bærum sykehus fikk jeg ALT. Bleier, kluter, bind, mat, håndklær, hjelp til amming og hjelp m babyen. Kunne egentlig tenkt meg å ligge på barsel igjen og ikke hotellet, men siden vi bor så nærme Ullevål er det mest praktisk å komme seg dit. (har ikke bil så vi må ta taxi)
togutter-08og10 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2010 Knekkebrød: Og klær lå det også på sykehuset, så du kunne låne der og bruke ditt eget om du ville (til babyen altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå