MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Hei på dere! Jeg og min samboer (som er steril) har vært så heldige å fått en sønn med donor, som nå er 8 måneder Men det som er helt utrolig rart, er at etter jeg fikk han.. Så er det vært mange tanker på dette med søsken... Jeg vil så utrolig gjerne skaffe han en søster eller bror! Men tanken på å gå igjennom dette igjen, er lite fristende... Jeg kommer jo til å gjøre det igjen tror jeg.. men jeg blir kjempetrist av å tenke på alt styret som venter Forrige gang, så var jeg så utrolig deppa og veldig langt nede... Jeg er vel en av de som tar dette veldig tungt, det at vi ikke kan slutte med prevensjon, å håpe på det beste! Jeg veit jo at hvem som er biologisk opphav ikke har noen ting å si... Samboeren min forguder sønnen vår, å han tenker aldri noe over at han ikke er biologisk far! Jeg syns ikke synd på meg selv i den forstand at vi ikke kan få barn på normal måte... Men det at andre rundt meg hele tiden prater om når de skal ha nestemann, og planlegger når de skal ta ut spiralen, sårer meg... Phu.. bare litt deilig å få ut noen tanker.. Men det jeg lurer på: - hvor lang ventetid er det på Riksen for søskenførsøk om dagen? - Noen som kan fortelle meg litt? Jeg har bestilt time hos legen, så han kan sende en søknad i desember, å er forberedt på en laaaang ventetid før svar!
Ster IL Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Vil bare rette deg litt. Din mann er biologisk far til gutten deres, på lik måte som jeg er biologisk mor til mine eggdonasjons tvillinger:-) Vi var også der og ønsket søsken til vår sønn. Her er det jeg som er problemet, så vi gikk for ed i Danmark. Vet godt hvordan det føles når "alle" rundt en blir gravide, ikke lett. Hadde du mange forsøk før du ble gravid? Vil bare ønske dere lykke til.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Hei igjen... Selvfølgelig! Min feil... )) Nei, vi har vært heldige... det trengtes bare 2 forsøk Det verste er igrunn ventetiden og alle følelsene rundt... Vi er heldigvis veldig åpne om dette til de rundt oss... å det hjelper oss, slik at vi ikke får så mye spørsmål! Men det er jo selvfølgelig de som veit om det, men som ikke viser noe som helst hensyn.. Det sårer igrunn mer... Jeg hadde ei venninne som faktisk spurte om hu kunne få en graviditetstest av meg rett etter ett mislykket forsøk, fordi hu trodde kanskje hu kunne være gravid (knis knis), å visste at jeg hadde mange liggende.. Hu visste om hele situasjonen... Hyggelig å høre at du er i mål! Deilig å vite at noen forstår... Lykke til du også .. Med fremtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå