Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Hei! Det ble fødsel på meg i helgen Hun kom den 30. oktober kl. 13.20, veide 4070g, 50cm lang og 38cm i hodeomkrets. Vi er fortsatt på barsel så fødselshistorie kommer når vi kommer hjem. Hun er en skikkelig matmons =) Lykke til alle dere som ennå venter, det er virkelig verdt det. Hilsen verdens lykkeligste mamma!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Åååå, har vært spent på hvordan det gikk - så flott!!! :D:D Og gratulerer SÅÅÅÅ masse, gleder meg til å høre historien Flink du, kos dere! Klem fra meg
Noe vakkert i vente:) Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Så nyyydelig Gratulerer så masse med tulla!
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Gratulerer så mye Dolcemami:) Fint å høre at alt har gått bra med dere, heldig du som slapp mer overtid:) Kos dere masse fremover, jeg gleder meg til å lese fødselshistorien din:) klem
Miessi Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Gratulerer så masse, har ventet på at du skulle gi lyd fra deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå