Gå til innhold

Bivikrning av synarela eller bihulebetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

Jeg har gått nesten to uker på synarela og de siste dagene har jeg fått så utrolig vondt i hodet, mest i pannen og spesielt når jeg bøyer meg fremover for å plukke opp ting eller knyte skolissene. Kjennes ut som jeg har fått bihulebetennelse, noe jeg har hatt masse opp gjennom årene. Jeg har forørig vært sylte forkjølet siden jeg begynte på spray, men det begynner å bli litt bedre nå. Er dette bare bivirkning av sprayen? Kan ikke huske at jeg hadde så vondt i hodet de foregående forsøkene, men det er jo noen år siden da.... Hvis det viser seg at det er bihulebetennelse, kan jeg ta begynne på penecellin? På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kosejent1

Det høres ut som bihulebetennelse, men jeg kjenner ikke til bivirkninger for Synarela... Ville hørt med klinikken hvordan det er med penicillin, men vil tro at det går bra.

Lykke til og god bedring!

Sliter litt med hodepine innimellom jeg også, men ikke like kraftig som deg. Har ikke gjort det tidligere, og håper ikke det forverrer seg...

Lykke til og god bedring!

Klem

Skrevet

Takk for svar Høst72!

Hadde jeg ikke gått på synarela ville jeg vært helt sikker på at det var bihulebetennelse, men vet også at hodepine kan være en bivirkning av sprayen. Skal ringe til Hausken i morgen og høre om jeg kan ta penicillin, hvis ikke er det ikke noe vits i å dra til legen. Da får jeg heller bite tennene sammen.

Håper alt går bra med deg, du begynner vel på sprøyter denne uken eller?

Klem

Skrevet

Hei kosejent1

Hvordan går det med deg? Fikk du tak i Hausken?

Alt er bra med meg, skal begynne med sprøyter på søndag. Skulle gjerne begynt tidligere, man kan visst ikke alltid få det som man vil ;-)

Når skal du begynne med sprøyter?

Klem

Skrevet

Hei!

Jeg fikk tak i Hausken og de sa som deg at det bare var å begynne på penicillin med en gang. Men jeg har jo ikke klart å få tak i fastlegen min da de ikke svarer på legekontoret når jeg ringer argh.... I morgen reiser vi på vennetur til Dublin så jeg får klare meg på nesespray og paracet til over helgen. Krysser fingrene for at det går over av seg selv og føler selv det har lettet en smule. Gleder meg masse til å endelig ha mannen for seg selv i noen dager og "glemme" barn og hormoner;-)

Begynner på sprøyter på onsdag om en uke både gleder og gruer meg til det, men som jeg har skrevet tidligere, får jo absolutt ikke tid til å fokusere så mye på dette forsøket som tidligere og godt er jo det!

Lykke til med sprøytestart! Skal du ta noen andre medisiner i tillegg?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...