Gå til innhold

Noen morsomme "tilfeldigheter" du vet om? Rare fødselsdatoer osv:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil høre. Her er sønn født på søsters bursdag. Ikke sååå rart da, men. Litt koselig!

Skrevet

har en sønn som er født 1.2 og en sønn som er født 2.1:)

Skrevet

Kusina mi er født på tante sin bursdag. En kompis av meg har to sønner som er født på samme dato. Og en venninne fikk baby 10.10.2010

Skrevet

Kjenner noe som fikk første barnet på bryllupsdagen sin, 3 år senere fikk de andre barnet, på akkurat samme dato. Altså tre ting å feire på samme dato :)

Skrevet

Jeg er født på pappas bursdag,min bror er født på mammas bursdag og min søster er født på tantes bursdag. Weird!:)

Skrevet

Jeg er født 14.09.80. Min sønn er født klokken 14.09.

Søstra mi sine tre barns terminer er alle regnet ut ra at hun hadde siste mens første dag 14.09. så nå er det blitt litt av en intern spøk når det nærmer seg bursdagen min.

Skrevet

Min søsters termin var regnet ut fra at hennes siste mens var på min bursdag, og min termin var beregnet ut fra siste mens på hennes bursdag. Var gravid samtidig også. :)

Skrevet

Mange ting ved barnet vårt får summen 21.

Summerer du fødselsdato blir summen 21.

Han har 21 bokstaver i navnet sitt.

Han er født kl 21

Han er født 12 dager før termin (snur du tallene blir det 21).

Jeg var 21 da han ble født.

Far var 21 da han ble unnfanget;)

Så var det noe med stjernetegnet som var 21, men jeg kommer ikke på hva i farta..

osv, osv.. er flere ting også! Rart ;-)

Skrevet

Ei jeg kjenner er født på mine foreldres 10 års bryllupsdag, giftet seg på min fars 60 års dag og som mine foreldre ble hun og mannen foreldre 9 måneder etter bryllupet

Skrevet

Jeg har to jenter født på samme dag med 11 års mellomrom...begge født på en søndag og begge kl 1450...

Skrevet

Glemte jo pappa og begge mine småsøsken som er født på samme dato (forskjellige år av naturlige grunner)

20:17

Skrevet

Mamma er 10 år eldre enn Tanta mi, (1961)

Tanta mi er 10 år eldre enn søstra mi, (1971)

søstra mi er 10 år eldre enn broren min, (1981)

Broren min er født i 1991

Tantebarnet mitt ble "desverre" født i Januar 2002, to uker på overtid, men det er jo NESTEN da :P

Spira mi blir født i 2011 :)

Skrevet

Mamma er født 1950

Eldstesøstra mi er født 1968

Brodern er født 1970

Jeg er født 1982

Yngste søstra mi er født 1990.

50-tallet 60-talett 70-tallet 80-tallet og 90-tallet

Skrevet

Samboeren min er 1 år 2 mnd og 3 dager eldre enn meg

Skrevet

Har et barn født 20.01 2001, så det blir 20012001 :)

Skrevet

Sønnen min er født på samme dato som min dåpsdag, og han er døpt på sin egen navnedag.

Begge mine foreldre og min svigermor har bursdag samme dag. Dattera til svigerinnen min har bursdag samme dag som meg.

Farfar døde i kirka, i begravelsen etter sin egen bror. Morfar døde på min onkel sin bursdag.

Skrevet

En bekjent av meg har 2 barn. Den ene er født på julaften den andre på nyttårsaften.

Skrevet

he hei... jeg har en sønn som er født 16.07.07 klokka 16.05... bomma med to minutter da... hehe

Skrevet

Her i huset er bursdagsfeiring litt vanskelig... eldste er født i påsketider, jeg har midt i fellesferien, yngste midt i skolestarten, mannen på halloween og mellomste til jul. Bursdagsfeiringer må alltid planlegges på forhånd, siden alle bursdager faller på en tid folk enten er bortreiste eller veldig stressa.

Skrevet

Jeg har bursdag 01.06, samboer 02.12, og sønnen vår 03.09.. 1-2-3, og det er 3 mnd mellom hver vår bursdag! :D

Skrevet

Sønnen min er født på samme dag som moren min .:)Han ble døpt på 6 mnd dagen sin og fettern hans ble født den dagen :)

Skrevet

sønnen min er unnfanget den dagen farmoren min døde (sånn ca) og er født på bursdagen hennes 18 dager over termin.. Hadde termin 22.02, men fødte 12.03.. Han ble oppkalt etter henne =)

Skrevet

Da jeg meldte meg inn i Den norske turistforening fikk jeg et åttesiffret medlemsnummer. De fem første var pesonnummeret mitt på en prikk.

Skrevet

Vi hadde masse sammenfallende datoer med nabofamilien da jeg enda bodde hjemme. Sønnen i nabohuset hadde bursdag 7 mars, mamma 8 mars, jeg har bursdag 31 august, faren i huset hadde 1 september. Pappa har bursdag 24 oktober, morn i nabohuset 25 oktober. Nå fikk de et barnebarn på pappa sin bursdag :)

Skrevet

Datteren min har kusine og fetter som er tvillinger, tre år eldre enn henne, og en kusine som er to år eldre enn dem. Det er på den amerikanske siden av dammen.

På den norske siden av dammen har hun også en kusine og fetter som er tvillinger, tre år eldre enn henne, og en fetter som er to år eldre enn dem.

Mødrene (min søster og min manns brors kone) ble begge født 8. aug. 1967.

I tillegg hadde min mormor en tvillingbror, og min manns farfar hadde en tvillingsøster.

Som et speilbilde på hver side av Atlanteren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...