Gå til innhold

Skravletråd IKM ? uke 47 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja du sa det Tuddeli :)) Bursdags og julegave og den største gaven en kan få dette!! :))

Ja dere MÅ komme etter meg =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten blitt sinnsykt lang denne uke 47 tråden :-) Vi er nok en særdeles skravlete gjeng, hehe. Tror nok mannen min sier seg enig der ja.... meeen da er det greit med BIM, så slipper man å skravle hull i hodet og gnagsår i øra på sin bedre halvdel om eggløsning, temping, symptomer, testing etc. etc.

Sånn. Det var nok et innlegg på tråden det :-D

Skrevet

Hehe vet. det tar litt tid å skrolle seg nedover siden, har skravlet mer enn nok på denne tråden jeg iallefall, men er jo så koselig å høre hva dere driver med å tenker på å kjenner etter!! hehe.

Skrevet

Hehehe tror gubben hadde blitt sprø om han skulle høre på alt jeg har å si... De førstår seg liksom ikke på alt heller hehehe. Deilig å ha ett skravlested der man kan komme med alt :))

Nok ett innlegg thihi =)

Skrevet

Zazzy, har ikm den 27. Men har ikke godfølelsen... Har prøvd i 14 mnd nå, og ennå ikke blitt gravid.... Så mister litt motet, men er jo koselig å følge andre i samme båt også :)

petrine, gratulerer så mye!!!:D håper vi andre kan komme med samme nyhet til uka!:)))

Skrevet

Takk Tochill =)

Ja håper det kommer mange gode nyheter fremover. Skulle jo egentlig ikke teste før ikm jeg (torsdag), men klarte ikke holde meg hehehe

Jeg heier på dere!!

Skrevet

Oi, oi Petrine. Gratulerer!!!! Så morro:-)

Det var tidlig å teste pos.

Selv har jeg ingen symptomer, bare vonde pupper, men det er nok bare bivirkninger av medisiner jeg gikk på under forsøket.

4 dager igjen til blodprøve....

Noen som skal teste de nærmeste dagene??

Blir spennende å følge med:-)

Lager en ny tråd jeg, denne er sinnsykt lang nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...