Petrine +spire=❤ Skrevet 20. november 2010 #201 Skrevet 20. november 2010 ja du sa det Tuddeli ) Bursdags og julegave og den største gaven en kan få dette!! ) Ja dere MÅ komme etter meg =))
Tuddeli Skrevet 20. november 2010 Forfatter #202 Skrevet 20. november 2010 Er forresten blitt sinnsykt lang denne uke 47 tråden :-) Vi er nok en særdeles skravlete gjeng, hehe. Tror nok mannen min sier seg enig der ja.... meeen da er det greit med BIM, så slipper man å skravle hull i hodet og gnagsår i øra på sin bedre halvdel om eggløsning, temping, symptomer, testing etc. etc. Sånn. Det var nok et innlegg på tråden det :-D
zassy☆ Skrevet 20. november 2010 #203 Skrevet 20. november 2010 Hehe vet. det tar litt tid å skrolle seg nedover siden, har skravlet mer enn nok på denne tråden jeg iallefall, men er jo så koselig å høre hva dere driver med å tenker på å kjenner etter!! hehe.
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. november 2010 #204 Skrevet 20. november 2010 Hehehe tror gubben hadde blitt sprø om han skulle høre på alt jeg har å si... De førstår seg liksom ikke på alt heller hehehe. Deilig å ha ett skravlested der man kan komme med alt ) Nok ett innlegg thihi =)
lille.pudding Skrevet 20. november 2010 #205 Skrevet 20. november 2010 Zazzy, har ikm den 27. Men har ikke godfølelsen... Har prøvd i 14 mnd nå, og ennå ikke blitt gravid.... Så mister litt motet, men er jo koselig å følge andre i samme båt også petrine, gratulerer så mye!!! håper vi andre kan komme med samme nyhet til uka!))
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. november 2010 #206 Skrevet 20. november 2010 Takk Tochill =) Ja håper det kommer mange gode nyheter fremover. Skulle jo egentlig ikke teste før ikm jeg (torsdag), men klarte ikke holde meg hehehe Jeg heier på dere!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. november 2010 #207 Skrevet 20. november 2010 Oi, oi Petrine. Gratulerer!!!! Så morro:-) Det var tidlig å teste pos. Selv har jeg ingen symptomer, bare vonde pupper, men det er nok bare bivirkninger av medisiner jeg gikk på under forsøket. 4 dager igjen til blodprøve.... Noen som skal teste de nærmeste dagene?? Blir spennende å følge med:-) Lager en ny tråd jeg, denne er sinnsykt lang nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå