zassy☆ Skrevet 19. november 2010 #176 Skrevet 19. november 2010 Tuddeli, har jo egentlig ikke symptomer jeg..hehe..bare kjenner så veldig etter Prøver å gjøre meg interessant! hehe, neida. Men alt jeg har kjent på kan være naturlig også før tr, så er liksom ingenting ut over det vanlige sånn sett. Men gleder meg til neste uke er i gang for kanskje blir vi å kjenne noe da
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 19. november 2010 #177 Skrevet 19. november 2010 Møna: Aner ikke når man egentig kjenner symptomer, dette er vel veldig inviduelt også? Selv har jeg følt at jeg har flere små symptomer, IKM er 27.nov, så er 8 dpo nå. Det startet med stikkinger/murringer ca 4 dpo, og etter dette har det blitt litt mer og mer av andre symptomer.. MEN, det kan jo komme av ALT mulig annet også
zassy☆ Skrevet 19. november 2010 #178 Skrevet 19. november 2010 Akkurat det jeg også tenker ønskersegspire, men kjenner du også murringer? Har gjort det jeg også ganske tidlig, og fortsatt er det en sånn rar følelse, men greier liksom ikke "huske" om det pleier å være sånn ellers også..men tror ikke det, men så vet jeg ikke..hehe.
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 19. november 2010 #179 Skrevet 19. november 2010 Hei zassy! Ja masse murringer.. Hver eneste dag, noen sterkere enn andre. For øyeblikket sterkt! Akkurat som noen pirker litt.. Noen som graver seg ned kanskje? hihi. Har du noe andre sympt? Tidligere har jeg bare slike murringer dagen før EL (sjelden) og første dagen med TR, men ikke utenom dette. Jeg tør ikke håpe noe, siden dette eeegentlig er 1pp, forrige måned bommet vi på EL/prøvde ikke å finne EL med tester heller. Dessuten, av å lese her inne blir man jo litt gal i hodet.. Det kommer nok fort symptomer som en kanskje ikke hadde lagt merke til ellers!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 19. november 2010 #180 Skrevet 19. november 2010 ønskersegspire og zassy: jeg murrer også, konstant. varierer i styrke gjennom hele dagen egentlig.. Skal vi lage en symptomjakt-tråd?! Føler meg som en oppblåst ballong her jeg sitter, det bråker i magen, og murrer i underlivet, hehe
zassy☆ Skrevet 19. november 2010 #181 Skrevet 19. november 2010 ønskersegpire og spireijulegave Ja det er ganske konstant til meg også, derfor begynner jeg å lure på om jeg alltid har hatt det sånn, hehe, føles som at mensen nærmer seg, sånn type murring, men har hatt det nesten helt siden EL, og mensen nærmer seg jo ikke HELE tiden liksom, hehe. Bortsett fra det har jeg hatt mer luft i magen som jeg har nevnt før, hehe, men kan jo være maten jeg spiser.. ellers merker jeg egentlig ikke noenting Sant at man kan bli gal av å være her og å kjenne etter symptomer
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. november 2010 #182 Skrevet 19. november 2010 Hei igjen damer =) I dag har jeg hatt skikkelig strekk i magen. Når jeg hoster eller nyser (er litt tett i nesen og litt sår hals). Auau hehehe. Er ikke det ett symptom?? Litt murringer har jeg også. Hmmm begynner å tvile litt på den gode følelsen jeg hadde. Blir liksom dårligere for hver dag som går.. Er begynt å bli fryktelig lang denne tråden nå. Kjempekjekt at det er så mange med ikm neste uke =))))))
zassy☆ Skrevet 19. november 2010 #183 Skrevet 19. november 2010 Ja hvor mange er vi egentlig nå? begynner å bli en del her ja, gøy Også morsomt at jeg har sett opp til flere som har ikm samme dag som meg selv ca Følelsen min er heller ikke god, tror jeg begynner å beskytte meg selv litt mot skuffelsen allerede
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. november 2010 #184 Skrevet 19. november 2010 Kanskje det er frykten for å bli skuffet, nok en gang, som gjør at jeg har litt mindre god følelse.. Huff det er jo nesten tortur å gå sånn som dette mnd etter mnd! Nei vi får håpe mange mange kan tre over på 1.trimester når neste uke er over. Er ikke lenge igjen da =)
zassy☆ Skrevet 19. november 2010 #185 Skrevet 19. november 2010 Det er sant, tenk om en uke så vet allerede mange mye mer! Og mange sitter kanskje med en positiv test og spire i magen Blir spennende når folk begynner å teste. Venteventevente..
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 20. november 2010 #186 Skrevet 20. november 2010 Strekk i magen (ligamentsmerter i livmor) har jeg kun hatt to ganger, og begge gangene var jeg gravid! Nå har jeg jo nettopp vært gravid, men prøver på nytt igjen, så jeg kjenner kroppen min godt. Og jeg er ganske så sikker på at vi har klart det igjen, selv om det er alt for tidlig til å vise på test.Symptomlista mi nå er: murringer/sårhet i korsrygg og nedre del av magen, stikkinger i underlivet, såre brystvorter og litt ømme bryster, og kviser. Jeg venter i spenning. Sist var jeg 8 dager over IKM før testen ble positiv, så jeg tror jeg proguserer hcg sent. Har IKM 27 nov denne gangen.
lille.pudding Skrevet 20. november 2010 #187 Skrevet 20. november 2010 Å kjære vene.. Jeg tror jeg begynner å bli paranoid eller noe, men i går kveld var jeg så kvalm.... Kan jo hende det var fordi jeg spiste for mye, men dere.... Jeg var kvalm! Er det alt for tidlig som symptom? Jeg er også litt småkvalm og uggen i skrivende stund.... :0
zassy☆ Skrevet 20. november 2010 #188 Skrevet 20. november 2010 Spennende da Tochill, når har du ikm? Pleier noen av dere å få smerter, slike som er så vonde at man må puste seg gjennom dem på en måte..har det ofte rundt EL, men kan jo bare ikke være EL nå..blir egentlig litt bekymret jeg, for skulle kanskje ha spurt lege om det for lenge siden, for det er slik jeg har i blant, kjempevondt, vil nesten kalle det en rie, selv om jeg ikke har peiling på hvordan det kjennes, det er sånne tak i underlivet som er så vonde, og de blir verre hvis jeg anspenner meg så jeg må puste rolig og holder meg hardt fast i noe til det går over.. og det er vanskelig å puste rolig når man får så vondt, vil jo bare anspenne meg da! iallefall, sånn har jeg hatt i dag på mårningen..ubehagelig! Og blir litt redd det er noe galt med meg :S Kan noen kjenne igjen noe slikt og vet hva det er??
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 20. november 2010 #189 Skrevet 20. november 2010 Ser jeg skrev feil IKM dato, det er 25., 5 days to gooo;) Har ingen store smerter som deg rundt EL, Zassy, det høres ikke veldig behagelig ut? :/ Håper noen kjenner det igjen, er sikkert ingenting å uroe seg for:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. november 2010 #190 Skrevet 20. november 2010 Hmmmm tok en ny test i dag på morgenen.. Fikk en supersvak teststrek. Herre min hatt!! Tok en ny nå i ettermiddag og den var litt sterkere. Er det sant eller bare drømmer jeg???
zassy☆ Skrevet 20. november 2010 #191 Skrevet 20. november 2010 Gratulerer deg her også jeg Petrine :-D Første mann på tråden vår :-D wee! Håper vi andre følger etter Lykke til videre! Du drømmer nok ikke
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. november 2010 #192 Skrevet 20. november 2010 Takk Føles som en drøm... Tror det ikke ennå, må ta ny test i morgen. Da tar jeg en CB.
zassy☆ Skrevet 20. november 2010 #193 Skrevet 20. november 2010 Hvilke symptomer var det du hadde da? Og det var da lenge før ikm du fikk positivt? Åh nå får jeg også lyst å teste mere Kjenner egentlig ingenting i dag jeg :S
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. november 2010 #194 Skrevet 20. november 2010 Ja test test. Vil at dere alle skal være med når jeg "flytter" inn på 1.trimester. Helt uvirkelig å si det hehehe =) Symptomer ja.. Stikking i puppene, svake kvalmebyer, strekk i magen, tisser ofte. Ellers ikke noe spes Ikm om 5 dager.
zassy☆ Skrevet 20. november 2010 #195 Skrevet 20. november 2010 Ok du har jo faktisk ganske mye symptomer Har ikke det jeg, vært litt murringer i underlivet, men i dag føler jeg ikke at jeg kjenner noe, pluss at jeg er littegrann øm i brystvortene akkurat slik det pleier å være før tr, så regner ikke med det blir noe denne gangen på meg. Produserer HCG tidlig du da Orker nok ikke teste før litt utti neste uke antagelig, er jo 8-9 dager til ikm så
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. november 2010 #196 Skrevet 20. november 2010 Har tidligere også produsert hcg tidlig Men ikke så tidlig. Kan jo være gravid selv om en ikke kjenner noe =) X alt for deg!!
zassy☆ Skrevet 20. november 2010 #197 Skrevet 20. november 2010 Takk Men så herlig det må være når dere har prøvd et halvår å få klaff Følte du det anderledes denne gangen enn de andre gangene da? Skjønner du vil ta en test til i morgen. Den gangen jeg blir så heldig å teste positivt så kommer jeg nok til å ta masse tester, hehe, bare for å SE det flere ganger Hva sier mannen da? Glad han også?
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. november 2010 #198 Skrevet 20. november 2010 Ja vi er begge overlykkelige, men litt tilbakeholden også. Er jo så tidlig ennå.... Ja har hatt en følelse av at dette var mnd, men har vel ikke trodd helt på det heller hehehe. Evig pessimist inntil det motsatte er bevist? Jada en blir sånn med lang prøvetid.
zassy☆ Skrevet 20. november 2010 #199 Skrevet 20. november 2010 Det skjønner jeg da, selv om jeg ikke har prøvetid bak meg selv enda kan jeg tenke meg hvordan det er å bli skuffet gang etter gang, men kan jo sikkert ikke tro det tilslutt når det først klaffer da For en julegave dere fikk da :-D
Tuddeli Skrevet 20. november 2010 Forfatter #200 Skrevet 20. november 2010 SA jo at du skulle få to streker i bursdagsgave, Petrine! Det værste er at jeg hadde på følelsen at du kom til å få det også, hihi. Moro! Håper å komme etter på 1.trim om ikke lenge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå