Tuddeli Skrevet 17. november 2010 Forfatter #126 Skrevet 17. november 2010 Krysser fingrene for at den gode følesen stemmer! Vil ikke se deg på "IKM uke 51" tråden ;-P
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 17. november 2010 #127 Skrevet 17. november 2010 Jeg vet vrkelig ikke hva jeg skal tro lenger jeg. har på feelingen at jeg gikk glipp av LH toppen min. Den 12 november ca 16.00 var testen negativ, men med en tydelig strek. (Begynte testeperioden den 7 november, var ikke antydning til strek en gang..) den 13 november klokka 09 var test streken nesten like sterk som kontrollstreken, men ikke positiv "etter boka". Skulle ta en test til på kvelden, og da var den samme som på morgenen, og etter dette har de bare blitt svakere og svakere... Og i går og i dag har en plutselig kvalme kommet over meg, men gått over etter 30 minutters tid. Livmora/eggstokkene verker som bare pokker'n, hvit tynn utflod, verdens høyeste tapp, og jeg skjønner ikke bæret av hva som foregår! Så her får en bare henge på i svinga og se hva som skjer!
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 17. november 2010 #128 Skrevet 17. november 2010 Åssen er det med dere, noen som har noen "følelse"? Symptomer? Jeg er ikke på symptomjakt, for det er så lett at en plutselig "har alt". Men det blir jo feil at jeg ikke sier at jeg følger med på kroppen da, en har jo litt forventninger........ hehe. Jeg har jeg hatt stikninger/murringer nesten hver dag siden EL, ømme bryster, mye utflod, en fantastisk oppblåst mage (det ser ut som jeg er i uke 20+), trøtthet med stor T og ikke minst - jeg tisser myyye, haha, Men, alt dette kan jo komme av ALT annet enn graviditet også, så har null forhåpninger egentlig! Bare håper på det beste, hvem gjør vel ikke det! Petrine, vi har IKM samme dag.. Jeg føler dette blir lykkens dag for oss! God kveld videre!
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 17. november 2010 #129 Skrevet 17. november 2010 Åssen er det med dere, noen som har noen "følelse"? Symptomer? Jeg er ikke på symptomjakt, for det er så lett at en plutselig "har alt". Men det blir jo feil at jeg ikke sier at jeg følger med på kroppen da, en har jo litt forventninger........ hehe. Jeg har jeg hatt stikninger/murringer nesten hver dag siden EL, ømme bryster, mye utflod, en fantastisk oppblåst mage (det ser ut som jeg er i uke 20+), trøtthet med stor T og ikke minst - jeg tisser myyye, haha, Men, alt dette kan jo komme av ALT annet enn graviditet også, så har null forhåpninger egentlig! Bare håper på det beste, hvem gjør vel ikke det! Petrine, vi har IKM samme dag.. Jeg føler dette blir lykkens dag for oss! God kveld videre!
zassy☆ Skrevet 17. november 2010 #130 Skrevet 17. november 2010 Lykkeliten82 velkommen i klubben Virker som vi har det ganske likt, første pp for meg også (har også eeendelig fått mannen med på laget) tror jeg har ikm 27. (eller 28.) men er veldig usikker. Og jeg er født i 82, som jeg går ut fra du også er?? Hehe. Masse lykke til til deg også! Spennende å lese om symptomene deres! Jeg tør egentlig ikke kjenne etter noe som helst, får som du sier ønskersegspire, så er det lett for å kjenne "alt", hehe, MEN noe som ikke var inbildning i dag var at jeg holdt på å svime av på jobb!! Men mest sannsynlig var det bare fordi jeg ikke hadde spist på en god stund..lavt blodsukker eller noe..men kanskje ikke?
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. november 2010 #131 Skrevet 17. november 2010 Har litt av de samme symptomene som meg du da ønskersegspire =) Tisser myyye mer enn vanlig jeg også.. Hmmmm Ja vi får håpe at spiren setter seg denne gang! Vil ikke være med i en ny ikm-liste hehehe =) Så det så *lol* God kveld videre ja
zassy☆ Skrevet 17. november 2010 #132 Skrevet 17. november 2010 Når er det egentlig "vanlig" å begynne å kjenne noen symptomer? Vet jo dette også er individuelt, men når går det egentlig an? Må vel være etter at egget har festet seg? Eller?
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. november 2010 #133 Skrevet 17. november 2010 Vet egentlig ikke, men fysiske symptomer som følge av graviditet kan nok ikke komme før egget har festet seg. Men så var det den andre delen da, det psykiske, som jo kan gi fysiske symptom også. Er nok her de fleste "blir lurt"...
zassy☆ Skrevet 17. november 2010 #134 Skrevet 17. november 2010 ok. Det verste er at jeg ikke helt vet når EL var, så jeg vet ikke helt hvor mange dager etter EL jeg er heller..hadde vært greit å vite, men men, smøre seg med tålmodighet...
zassy☆ Skrevet 17. november 2010 #135 Skrevet 17. november 2010 Forresten, hvis man kan ha symptomer så tidlig som dette, så har jeg hatt utrolig mye luft i magen i det siste Er faktisk plagsomt på jobb.. må springe på do hele tiden og lette trykket, hehe, herregud Og har vært kjempetrøtt de siste dagene, sov 12 timer i natt! Er bare fler og fler symptomer jo mer jeg tenker på det!! Hehe..psykisk kanskje jaaa Natta
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. november 2010 #136 Skrevet 17. november 2010 Fysisk eller psykisk.. Reelt for oss er det uanz )
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 18. november 2010 #137 Skrevet 18. november 2010 Hei jenter! Jeg er egentlig litt usikker på om jeg tilhører uke 47 eller uke 46.. Har ikm søndag eller mandag, så jeg skriver meg inn her jeg Jeg har hatt mange symptomer denne pp! Det begynnte allerede 3dpo hos meg Fikk stikkinger i eggstokkene. Våknet av at jeg hadde kjempe vondt i magen på morgenen 4dpo. Fikk ømme bryst den kvelden. 5dpo hadde jeg fortsatt stikkinger i eggstokkene, etter det har jeg hadd mensmurring av og på hver dag. Jeg har også hatt mye luft i magen hehe. Kjente på livmortappen for noen dager siden å den var mykere enn den bruker å være på samme tid i tidligere sykluser, men alt dette trenger ikke bety at jeg er gravid da, det kan bare være at jeg tenker så mye på det sånn at jeg får symptomer til slutt Jeg tok en graviditets test i dag å den var negativ.. Men det er jo kanskje litt tidlig å teste ennå Synes dagene går aaaaalt for sakte! Skulle ønske jeg kunne langt meg å sove å våknet på mandag Lykke til jenter, jeg krysser fingrene for at det klaffer for oss denne pp!
zassy☆ Skrevet 18. november 2010 #138 Skrevet 18. november 2010 Hei Tess27 Hyggelig med flere her inne! Du har mye å kjenne på ja, hehe, blir spennende å se om det faktisk var symptomer og at du får en positiv test Ikke lenge til du kan teste mere da, heldiggris. Har ikke ikm før slutten av neste uke jeg, vipper heller mellom uke 47 og 48 jeg. Ønsker deg lykke til! Tenker meg på trening i dag, prøve å tenke på litt andre ting, har fridag så skal bare gjøre det jeg har lyst til - godt. Ha en fin dag alle sammen
barbabelle Skrevet 18. november 2010 #139 Skrevet 18. november 2010 Begynte å blø tirsdags ettermiddag og blødde en del ett døgn, men nå er det kun litt spotting igjen. Friskt blod og som en minimens i mengde. Mulig det er festeblødning, mulig det er TR eller kanskje det er en veldig tidlig abort? Dersom det skulle være en tidlig abort, vil man da få TR i tillegg som vanlig eller erstatter dette mensen? Har ikke hatt menssmerter i det hele tatt og det kjennes ikke ut som TR. Håper selvsagt på festebl, men sjansene for at den satt denne perioden er vel ikke særlig stor.... Tar en test på mandag (IKM) så får vi se. Den som kunne skru tiden frem! Står til med dere andre?
Gullis :) Skrevet 18. november 2010 #140 Skrevet 18. november 2010 Nå skal jeg begynne å skrive litt.. ikke bare lese . Jeg har IKM 24.nov ...tror jeg. 1 pp. Sluttet med Cerazette 1.nov, hadde E.slim 9. og 10.nov, men har egentlig ikke styring på denne måneden. Merker at det skjer mye rart med kroppen etter mange år på ppiller, og gudslykke at jeg ble kvitt Cerazette, men det er en annen story . Veldig vanskelig å vite hva som er hva når kroppen "begynner å tenke selv" som jeg leste her et sted, er egentlig ganske bra beskrivelse, föles ut som kroppen er helt forvirret..igår hadde jeg en PMS jeg sjelden har sett maken til...idag merker jeg ingenting. Har liten tro på at jeg blir gravid på förste forsök, så egentlig kan vel TR bare komme så jeg får litt ordning på sakene. Har forresten 3 stk fra för som jeg fikk i löpet av 3,5 år. Ble veldig lett gravid den gangen,,for 8 år siden. Nå er det bonusbarnet med verdens beste mann . Blir spennende,,men er av den eldre garde så jeg er innstilt på at det kan bli litt utfordrende, Men kjempekoselig å lese det som står ,,,kjenner meg så godt igjen, både fra mine tre, med egglösningstester, som jeg brukte med de to siste med stort hell,,,pluss temp og det hele, ble gravid på flörste og andre forsök der men er innstilt på at det kan ta lang tid nå. Så det er fint å ha noen å skravle med og dele erfaringer med, jeg er så utålmodig og lurer på hvordan jeg skal takle å kanskje gå i månedsvis uten å bli gravid, og til og med kanskje vi må ha hjelp...sånn tenker jeg da,
Gullis :) Skrevet 18. november 2010 #141 Skrevet 18. november 2010 ......3 stk er altså 3 barn ..merkelig måte å uttrykke seg på om jeg selv skal si det!
zassy☆ Skrevet 18. november 2010 #142 Skrevet 18. november 2010 Hei Bonusbarnet Mange på denne tråden her nå! Koselig Kjenner til det med å slutte på p-piller, det er kjempelenge siden jeg sluttet, men første månedene etterpå så var det bare tull på syklusene mine, noen veeldig lange, andre korte osv. Men det ordner seg jo etterhvert. Og jeg leste om ei her inne i dag som ble gravid på første pp selv om hun akkurat hadde sluttet på pillene, så alt går an Ønsker deg lykke til Blir utrolig spennende å se hvor mange her inne som går videre til 1. tri etterhvert. Håper at en og en hopper videre i neste uke
tussemor <3 <3 Skrevet 18. november 2010 #143 Skrevet 18. november 2010 Hvordan går det me uke 47 gjengen? Noen med symptomer på det ene eller andre, eller kanskje noen har testet positivt alt?
zassy☆ Skrevet 18. november 2010 #144 Skrevet 18. november 2010 Kjenner ingenting i dag jeg Herregud føler jeg har levd inne på bim i dag, hehe..mitt nye hjem ;p LITT spent ja, uff tror jeg må roe ned, skuffelsen blir desto større jo mer jeg er her tror jeg.
tussemor <3 <3 Skrevet 18. november 2010 #145 Skrevet 18. november 2010 Jeg er også innom flere ganger hver dag Når har du IKM zassy? Jeg har på onsdag, og de kommende 6 dagene tror jeg blir laaaange Har testet mange dager før ikm de siste 3 mnd., men denne mnd. skal jeg ikke teste før jeg ev. går over ikm. (håper jeg klarer å vente). Jeg har masse luft i magen (detaljer ), og det virker litt stramt/ømt nederst i mangen noen ganger...men grunnen til det kan jo være noe helt annet enn graviditet :/
Gullis :) Skrevet 18. november 2010 #146 Skrevet 18. november 2010 Takk for koselig velkomst zassy . Kjenner ingen verdens ting i dag jeg heller som jeg skrev..merkelig for igår var formen helt forferdelig. Tenkte at nå skal jeg ha PMS i en uke som dette, det blir jo helt håplöst, og idag kjenner jeg ingenting, helt snodig. Samtidig kjenner en vel veldig godt etter når en pröver. Jeg var veldig ivrig med mine 3 barn, tenkte ikke på annet, men det gikk bra likevel . Tror det er lurt å bare flyte på og akseptere at man er veldig opptatt av det. Er jo det störste i livet så det skulle bare mangle om en ikke tenker på det hele tiden . Jeg har så lite trua denne gangen at jeg bare venter på TR så jeg kan komme i syklus og virkelig pröve. Noen andre her som har brukt Cerazette? Synes kroppen oppförer seg veldig merkelig etter at jeg sluttet på de.
zassy☆ Skrevet 18. november 2010 #147 Skrevet 18. november 2010 Hei tussemor, godt å høre vi er flere som er litt avhengige av bim Jeg har ikm 27.-28. nov, er litt usikker på eksakt dag, så er eenda lenger å vente enn deg, men har lyst å teste litt før da, er første gangen for meg så jeg har ikke "lært" enda slik som du Hadde aldri hørt om at luft i magen kunne være et symptom en gang jeg før jeg begynte å google, hehe, men det kan jo være pga så mangt. Blir spennende for deg nå da! "bare" 6 dager til onsdag :-D Håper du lykkes!!
zassy☆ Skrevet 18. november 2010 #148 Skrevet 18. november 2010 Hei igjen Bonusbarnet. Ja helt enig, det må være lov å glede seg og å uttrykke det, selv om det er en risk for å bli skuffet, forventer jo på en måte å bli skuffet også for om jeg skulle bli gravid nå så føles det veldig uvirkelig at det skulle skje også, men slik er det kanskje når jeg ikke har opplevd det før. Jeg brukte andre p-piller så har ikke noe å sammenligne med. Jeg kjenner på en måte litt sånn følelse som at mensen skal komme..men ikke så kraftig, men litt sånn...ja dere vet Men tenker at kanskje er det bare fordi jeg kjenner etter. Satt å så på babybilder på sånn nyfødte i avisen der jeg kommer fra i sta, hehe, er jo så mange nydelig nurk, enn at jeg kanskje får ha en sånn en dag :-D
Gullis :) Skrevet 18. november 2010 #149 Skrevet 18. november 2010 Skjönner veldig godt den fölelsen av at det er uvirkelig. För mitt forrige "kull" var jeg liksom sikker på at jeg ikke kunne få for det föltes så uvirkelig men så gikk det så bra! Men jeg stresset så mye som det går an! Tok tempen, egglösningstester og sjekket slim fra för jeg hadde begynt å pröve. Tenkte på det 24 timer i dögnet . Men det påvirket ikke resultatet i negativ retning i det hele tatt så jeg tror ikke det gjör noe som helst å "stresse" med det. Tvert imot er det fint å kose seg med det for det er så få ganger i livet det skal väre sånn og det er så utrolig spennende. Jeg tenker sånn nå. Og har tenkt til å stresse like mye som sist . Men jeg har en litt annen uro nå siden jeg er så gammal. Jeg var hundre prosent sikker på at jeg ikke ville ha fler - var helt uinteressert i babyer. Så traff jeg verdens beste mann og plutselig ble alt forandret. Nå kan jeg ikke ta öynene fra de små ! Jeg er helt sikker på at du får en sånn en dag Zassy!
Student1313 Skrevet 18. november 2010 #150 Skrevet 18. november 2010 Her var det mange samlet allerede! Jeg har IKM 24/11, holder på å bli gal av ventingen. Det er 3 pp for oss også, som for flere av dere andre. Krysser fingrene for oss alle sammen! Augustbarn er fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå