Gå til innhold

Skravletråd IKM ? uke 47 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det blir lenge å vente og gå å "kjenne etter" nå tenker jeg..Kanskje lurt å prøve å legge masse planer for de kommende ukene slik at man ikke rekker å tenke så mye på det. Lettere sagt enn gjort da men..

Så spennende det blir når vi nærmer oss testetider å se hvem av oss her inne som greide det denne gangen, for noen er det nok helt sikkert! :) Håper så mange som mulig kan gå over i 1. tri sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jamen meg vi også ''bomma''.. kjente litt stikkinger i sted så eg tok en el test for å se og den var garantert positiv! Streken ble sterkere enn kontroll streken med en gang. Var den streken som kom opp først! Blir så forvirret..

Vi hadde oss heldigvis rett før, men har ikke hatt oss på noen dager for han har vært syk så eg håper egentlig at El er i morgen... Ellers får vi håpe at vi har noen gode svømmere. hehe..

MEN eg har jo en liten finger på at det er HCG hormonet den har reagert på.. hehehe.. lov å håpe..

Skjekket ukesplanen og har noe på gang hver dag neste uke så eg håper den suser av gårde):)

Skrevet

Har ikke store trua jeg heller.. skjønner ingenting denne gangen! Pleier alltid å få mye EL-slim, men det har egentlig enda ikke dukket opp! Eller har det vært så raskt at jeg ikke fikk det med meg? Forvirret!

Men men, det får gå som det går. Føler meg ikke helt i form i dag da, kjennes småforkjøla ut..kan det være et supertidlig symptom?? Hehe..var så trøtt at jeg har sovet over to timer nå på dagen, Vil IKKE bli syk nå.

Det KAN jo faktisk være HCG hormonet testen har reagert på ja Cryst@l :-D

Krysser fingrene for oss :)

Skrevet

Hmm.. kan jo være litt annerledes denne mnd ja. håper du ikke har hatt el enda da sånn at du har sjangs enda :)

Har lest hos noen at de har blitt tett i nesen tidlig.. :)

Men eg har og hatt en liten følelse av at eg får mensen. Litt detaljert her, men føler hele underlivet pulserer litt og er litt.. hvordan skal eg beskrive det.. sårt på en måte..

hehe.. Håper for oss alle!! :D

Skrevet

Da er el slimet mitt kommet=) Noe seinere enn føsr anntatt. Men pytt sann i kveld skal det koses...

Skrevet

Hehe er ikke tett i nesen, bare hodepine og generell uggen følelse i kroppen, typisk forkjølasymptom egentlig.

Håper egentlig jeg har hatt EL disse dagene jeg, for lever bare på lykke og fromme med prøvinga til kjæresten, vet aldri om han plutselig starter å hoppe av i svingen igjen :P Så er storfornøyd med 3 ganger på kort tid nå! :-D

KOOS deg madame Mim ;) Ser ut til at vi blir flere som får ikm sent i uke 47 da, bra å ha noen å vente sammen med :)

Sitter liksom å drømmer om enn hvis jeg skulle bli gravid, og jeg kunne fortalt det hjemme til jul, har skjedd så mye i det siste i familien at det å kunne komme med en slik gladnyhet hadde vært helt fantastisk og betydd mye også for de rundt meg. Men så tør jeg ikke tenke for mye på det heller, for sjansen er vel ikke så stor for at det skal klaffe på første forsøk..men er jo lov å drømme.. ;)

Skrevet

zassy:

Skal krysse fingrene for at du får noe koselig å fortelle til jul=) Det hadde blitt dobbel lykke på jule kvelden det. Får bare håpe at gubben kommer hjem snart, før jeg sovner..... Må jo ta en runde nå som el tiden er her.=)

God natt allle sammen

Skrevet

Noen symptomer på dere om dagen?

Har ikm om nøyaktig en uke og kjenner ingen verdens ting... Hadde vært digg om den satt nå! Andre pp på meg!

Skrevet

Ja, da går eg over på ikm uke 48 for i dag kom det el slim.. igjen.. og bekkenet har vært VONDT! pluss ny kjempe positiv EL test.

Lykke til videre, eg kommer til å følge med på dere jenter :):)

Skrevet

Ser ut til at jeg må over på IKM uke 48 :( bare hvis jeg har kort lutealfase at jeg fortsatt har IKM uke 47, og da på søndagen. :P

Har EL test fra i dagtidlig, som jeg er usikker på om er positiv, så skal ta en i kveld for å sjekke da. :)

Skrevet

Usj, så kjedelig at dere hopper over til uke 48 da, Cryst@l og tenkeboksen! Dere får holde oss oppdatert i allefall :) Blir så nysgjerrig på hvordan det går med alle sammen. :)

Skrevet

Hei Barbabelle! Jeg har IKM om 10 dager.. Jeg har noe ømme bryst og litt stikkinger/mensmurringer på innsiden av hoftebena, men dette kan jo komme av alt mulig annet også;)

Skrevet

Hopper nok over til IKM uke 48 jeg også :( Ingen eggløsning iløpet av helgen som jeg hadde håpet - så syklusen min er nok ikke helt regelmessig ennå :/

Skrevet

Ojoj! Kanjse jeg har EL nå... Livmortapp myk og vondter i magen :P *Håpe håpe*.. har iallefall gardert oss nå :D

Skrevet

Ser flere har fyttet over på uke 48 tråden, kommer til å følge med dere! Vet jammen ikke om jeg hører til der selv også, men fordi jeg er så usikker så blir jeg bare her og ser hva som skjer. Ingen symptomer enda naturlig nok, er jo så lenge til ikm.

Føler meg ikke helt bra om dagen da, mye hodepine og slapp i kroppen.

Lykke til videre alle sammen :)

Skrevet

Slenger meg på her jeg :-) IKM 26. november.

Skrevet

nei, nå hopper og driter jeg i de fordømte EL-testene. Livmortappen er så høy at jeg ikke kommer fram til den en gang, utfloden er klar, og jeg har hatt vondt på både høyre og venstre side i en uke nå. Og ingen klart positiv EL-test. Testrekka mi ser også merkelig ut. cd 10 ingen strek at all. så gradvis sterkere. Sterkeste strek i går, hadde problemer med å avgjøre om den var positiv eller negativ. svakere igjen i dag.... Bumper likevel da, så får det gå som det går ;)

Noen av dere som har hatt det sånn eller? Hadde jeg ikke testa, så ville jeg ihvertfall vært sikker på at EL var her nå....

Skrevet

Uffda tenkeboksen, men hvis du kjenner det på deg så er det nok EL som er der nå?? Hørtes sånn ut iallefall. Kanskje er det bare positivt at dette er en anderledes syklus? Det sier jeg iallefall til meg selv.. :P Kryss i vegger og tak for at vi lykkes! :-D

Skrevet

Da har jeg enten fått TR seks dager før ikm eller en kraftig festeblødning. Startet med lyserosa friskt blod som har gått over i mensliknende mengder. Noen som har erfaring? Har lest litt på nett og det virker som festebl kan være ganske kraftige? Anyone?

Har aldri fått TR for tidlig før.

Hrmf!

Skrevet

Jeg bruker egentlig å være forsinket med mens... men sisst fikk jeg mens 4 dager før, så det går visst an..

Skrevet

Ny her inne jeg! Eller det vil si, endelig tatt mot til meg å registrert meg og skrive noe selv..For har smuglest en god stund..Men nå har jeg ENDELIG klart å overtale mannen, og vi er i gang med prøvingen!!:) Så 1 pp på meg, og IKM 27.nov. Godt å ha noen i samme situasjon å dele ventetiden med:) Spennende!!

Skrevet

Hei på deg, og velkommen! Får håpe du slipper å bli her inne så lenge da :-) Satser på at hele denne tråden hopper inn på 1.trim om ikke lenge :-)

Skrevet

Velkommen =))

Ja vi får håpe alle her "flytter" denne pp! Jeg vil ihvertfall ikke være her lenger thihi :)

I dag har jeg hatt litt stikkinger i puppene og litt sånn øm i magen. I går ble jeg kvalm etter å ha spist havregrøt... Aldri blitt det før. Er egentlig veldig glad i havregrøt.. Men alt dette kan jo også bare være tilfeldigheter. 8 dager til ikm.

Skrevet

Ojoj! Så spennende med "symptomer"! Tror egentlig ikke jeg kan spise havregrøt UTEN å bli kvalm, hehehe, kan ikke fordra det :-D Jeg har jo veldig på følelsen av at vi bommet denne pp, alikevel går jeg og leter etter symptomer hele tiden. Huff synes denne tiden er værst... bare venting og venting, og verken EL eller graviditet å teste etter foreløpig for den testomane.

Skrevet

Ja syntes egentlig det var litt rart hehehe. Leter ikke etter symptomer, men har tydelig kjent det i går og i dag så vi får se. Har en god følelse, emn ikke sikkert den stemmer da hehehe.

Spennende er det ihvertfall :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...