Gå til innhold

Skravletråd IKM ? uke 47 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønskerspire: Jeg personlig tror ikke det tar noen skade om du drikker 2 glass vin. Full festing der i mot er noe annet. Men du velger jo selvfølgelig selv hva du skal gjøre :) Nå er jeg i 7 pp. og har vel egentlig sluttet å være "hysterisk" på dette. Lever som normalt, men er litt mer forsiktig med alkohol mellom el og ikm. Er jo greit å være avholds i 1pp., 2pp., 3pp., 4pp., men jeg syntes ikke en kan slutte å kose seg.

Nå tror jeg el er over for min del. Da er det bare å krysse fingrene for at det skjer noe. Har en litt anderledes følelse denne gang, men vet ikke hvorfor...Bare en følelse som kom rett etter sex. Er jo altfor tidlig for å kunne kjenne noe som helst så vi får nå bare vente å se. Spennende er det ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så mange som har skrevet her bare siden i går, så bra :) Jeg tenker også på det med alkoholen, men prøver å begrense meg iallefall, men det er som Petrine sier, man må jo bare leve som vanlig etterhvert, iallefall tenker jeg sånn.

Pleier dere å merke godt når dere har EL? Jeg tror jeg gjør det (merk tror, hehe) fordi jeg får tydelig EL-slim og mye av det i flere dager (beklager ekle detaljer) men denne gangen har det enda ikke kommet! Prøver å lete på nett osv og det står jo at det kan komme både før og underveis i eggløsningen, og at EL er over når det er borte igjen. Synes det er så merkelig at jeg enda ikke har sett noe til det..etter mine beregninger skal jeg ha EL i dag el i morgen, og ettersom det pleier å vare i mange dager til meg så er det rart det ikke alt har kommet liksom men men, er vel ikke alltid like lett å bli klok på denne kroppen! ;) Er vel bare forsinka da..

I kveld satser jeg på å forføre kjæresten ;) Ha en fin helg dere!

Skrevet

Jeg tror (jeg også tror.... :P) jeg merker EL. Har vondt i underlivet hatt det de to siste dagene, litt som mensmurringer, men har ingen positiv test enda, da... Skal etter kalender og 28 dagers syklus ha EL i dag, så får se hva testen i kveld viser. ;) Utfloden er ihvertfall som lotion/melk, og etter der skal det komme EL-slim, ifølge teorien, men vi får nå se. Første syklus etter pilleslutt er det også, så ikke godt å vite! :P

God helg til deg og zassy☆ :)

Skrevet

Hehe leste innlegget mitt på nytt og hørtes først ut som jeg lette etter EL-slimet mitt på nett :P hoho.. jada, dårlig humor ;)

Har hatt litt murringer jeg og, og for noen dager siden hadde jeg smerter, og det pleier jeg også ha i forb. med EL, til tider er det kjempevondt, som rier (innbilder jeg meg, hehe, men sikkert en god del svakere da :P ). Men jeg har ikke noe utflod enda, helt tørt liksom :P Åh er så typisk..kommer ikke EL snart så hopper jeg vel over på uke-48 tråden.. :/ Har ikke lyst til det nå når jeg har lest meg opp på dere andre, hehe, og det virker som en trivelig gjeng her inne :) Og mange førstegangsprøvere :) Har per nå ikm 27-28. nov.

Skrevet

Hei hå!

Slenger meg på her jeg.

Har ikm 26. og skal ta blodprøve 24. Satt inn 1 egg i dag,

første ivf-søskenforøk. Så nå er bare å vente i spenning;-)

Håper på mange August-spirer!!

Skrevet

Jeg blir helt gal av meg selv! jeg var sikker på at jeg hadde el i helgen, søndag, kanskje mandag. seinest tirsdag. men nå i dag har eg hatt litt stikking i livmoren og tok en El test no og den var sterk, meeen ikke sterkere enn kontroll streken. Jeg hadde slim på lørdag og søndag men ingenting etter det.. og en liten blødning på lørdag, bare på papiret. Kan det være festesmerter??? hehe.. HÅPER.. :P og en god del hvit utflod.. pluss litt temp økning i dag. Kan ikke huske at eg hadde det etter helgen.. hehe..

jaja.. får vell bare vente.. spent.. :D

Skrevet

Ojoj, så spennende med ivf da, dollypopp! Hva betyr egentlig søskenforsøk? At du har en fra før kanskje? Sikkert dumt spørsmål, men jeg kan ikke noe om det :)

Og zassy☆; Haha, jeg lo da jeg så at du hadde lett etter el-slimet ditt på nett. Var akkurat det jeg også tenkte da jeg leste det tidligere innlegget ditt! Hihi, man får ikke mer moro enn man lager selv....

EL er definitivt over for min del. Mongo-syklus altså, har dårlig følelse denne måneden. Hadde når jeg tenker etter utflod/EL-slim hele forrige helg, men da var det så himla hektisk at jeg ikke tenkte noe over det, og forventet jo heller ikke EL før tidligst i dag, fredag. Men så tok jeg den testen da, på tirsdag og fikk opp to like streker. Jeg har imidlertid fått sterkere test-strek enn kontroll-strek tidligere, så er redd jeg tok testen "på vei ned". Usj, har på følelsen at vi var for sent ute. Negative EL-tester resten av uka, så nå har nok toget gått for denne gang. MEN, den som lever får se... uansett spennende fremover nå!

Skrevet

Hallo gjengen! Hihi så koselig det er å skravle litt her med dere.. Jeg har bestemt at jeg ikke skal drikke noe, og har heller funnet opp en unnskyldning for å kjøre, så skal straks avgårde! Blir uansett gøy:D EL er over, så 2x i høyet igår håper jeg gjorde susen - thihi..

Seff har jeg fått tidenes EL kvise, er det mulig! Haha. Jeg får aldri kviser, men etter jeg sluttet på p piller i sommer har det dukket opp rundt en stk i mnd, rundt EL eller ved TR.. Noen fler med det problemet?

Åssen går dere med dere? Har dere lagt frem gullegget?;) God helg!

Skrevet

Tuddeli: hihi ja det var litt komisk det der, "gal kvinne leter etter EL på nett!" ;) Kan hende at nå når du har dårlig følelse er den gangen det faktisk klaffer ;) Hvem vet. Blir uansett spennende å følge med denne tråden og hvem som får en liten en i magen :)

Dere.. forførelsen gikk i boks! :-D Puh, nå har jeg en liten sjanse til, juhu! hehe.

Cryst@l: Vel, jeg aner ikke, hehe er temmelig undrende på alt selv her :) Men blir speeeennende å se ja :-D Håper det er festesmerter du kjenner :)

Håper dere alle får en fin helg :)

Skrevet

Er ikke så lett å holde styr på disse EL nei... har aldri fått utsalg på de testene heller jeg, selv om blodprøver sier at jeg hadde EL...så har gitt opp det.

Søskenforsøk betyr at vi har en fra før ja;-) hun er 2 år og 3 mnd og er også resultat etter ivf.

Så nå sitter jeg her med vondt i kroppen og håper det er verd det...

Blir spennende å følge dere de neste 2 ukene:-)

Skrevet

Cryst@l: Dersom tempen holder seg høy er det er godt tegn på svangerskap.. Og økt utflod er et tidlig tegn på graviditet..

Lykke til

Skrevet

Klart det er verdt det, dollypopp! (Hehe, lett for meg å si) Du får se på den nydelige lille jenta di da veit du :-) Håper det klaffer på første ivf forsøk! Hipp hurra for august-baby!

Skrevet

æsj, føler at d går dårlig på denne pp for meg og egentlig.. fannt ingen EL-slim, så da regner jeg med at d er småe sjangser.. neste pp blir d drikking av grapefruktjuice:P

Skrevet

Grapefruktjuice? Har det effekt på EL-slim?

Skrevet

Det lurer jeg og på? Det verste er at jeg elsker grapefruktjuice og drikker det stadig vekk :P Hehe. God morgen alle sammen (litt sen morgen men..) og jeg løper inn hit å ser om noen har skrevet noe :-D Litt bitt av basillen kan man si! Nå er det sen frokost her :)

Ha en fin dag.

Skrevet

Hmm, har ikke jeg hørt om heller...

Det er selvfølgelig verd det om man blir gravid, men føles litt "bortkastet" med alt styret dersom det ikke klaffer.

11 dager til testing, tipper dagene bare kommer til å gå tregere og tregere..hehe

Skrevet

Nå er vi vl over på god kveld :)

Hvordan går det her? Mange som har hatt EL? Venter fremdeles på positiv test jeg, er på CD 16 nå, så håper det er like rundt hjørnet. Testen i dag var ihvertfall veldig nær positiv. Kommer ikke EL snart, så må jeg melde meg over på IKM uke 48... Og det vil jeg ikke! Trives godt her ;)

Etter infoen på pernille-sidene, er det enda minst to dager til EL, skal man gå etter sekret. Er vel mer på lotion stadiet enn melkestadiet, hahaha... ;)

Skrevet

Får vel si go natt jeg da ;) Måtte bare innom her en tur! Vet jammen ikke helt om jeg har EL eller ei jeg..skal ha det i disse dager da men, og jeg hadde litt smerter før i kveld..dere, et litt rart spørsmål: Vi har jo hoppet av i svingen i lange tider, så jeg er jo ikke vant til å, ja hva skal jeg si, få sæd inni meg :P herregud, føler dette ble personlig, men det er jo det vi alle gjør! :P iallefall, er det normalt at det kommer litt ut igjen f.eks dagen(e) etter? Eller kan dette være bare sekret? Ble plutselig usikker på om det rett og slett kunne være sæd? Ser litt likt ut liksom. Kanskje jeg rett og slett er på samme stadie som deg tenkeboksen ;)

Mye rart man lurer på gitt... :P Natta!

Skrevet

Helt normalt at det renner ut litt sæd dagen etter :) Blandes jo med dine sekreter da. Får håpe gullegget slipper nå, så du henger med videre frem til IKM :)

Skrevet

Hei jenter!! Nå håper jeg alle har fått EL og vi kan starte symptonjakten!! hehe.. Eg har begynt for leeengst.. hehe.. Tok en G test i går morges, ingen strek. MEN hvis eg snudde den riktig vei mot lyset så kunne eg se hvor streken kan komme. Første tanken var jo seff, SKYGGESTREK! hehe.. må bare le av meg selv..

Er så deilig å kunne skrive til andre likesinnede og se at dere også tenker mye på dette! jeg prøver å ikke drive samboeren til vannvidd så eg får det ut her :)

Tempen har ikke steget noe særlig, men kanksje litt.. er så dårlig på å tempe til samme tid.. :S er vell ikke stort mer å gjøre enn å veeeeente :D

Jeg har ihvertfall opplevd at sæden kan komme ut dagen etter også :)

Ha en flott søndag allesammen!!

Skrevet

God morgen alle =)

Først, ja det er normalt at sædvæsken renner ut, er jo bare sædsellene som svømmer videre hehehe =)

Ja nå får vi håpe alle har hatt el =)

Test nå Cryst@l? Hehehe det var vel litt tidlig ja, men forstår iveren din. Har vært testoman før selv, men ikke nå lenger hehe =) Håpe du får en+en strek om ikke så altfor lenge. Det håper jeg alle får :o)

Selv føler jeg sjansen er god denne pp. Bare føler noe er anderledes. Har ikke noe symptomer eller noe, ennå da. Men når det er sagt har jeg jo trodd før at denne gang gikk det, uten at det ble noe...

Ha en strålende søndag alle sammen :o)

Skrevet

Hihi takk for svar alle, føler meg litt dum som ikke skjønte dette, men sånn går det når man har hoppet av svingen i en evighet! Glemmer jo hvordan det pleier å være med "vanlig sex". Skjønte jo at det kom ut igjen, men det meste pleier jo å komme rett etterpå så tenkte ikke på at noe fortsatt kan komme neste dag liksom. Jess men da vet jeg det, godt å ha dere her å spørre da :)

Vi har visst sluttet å hoppe av i svingen tydeligvis! For å si det slik så bare kjører kjæresten på disse dagene, og det er ikke noe spørsmål eller noe prat om det etterpå engang :) Håper jeg har EL i senest i dag, ellers så faller jeg over i ikm uke 48..men sånn jeg tror nå så har jeg ikm den 28. må altså vente lengst av alle inne på denne tråden, men men, venter spent jeg! :)

Skrevet

Hehe.. ja, jeg bare måtte for eg og hadde en sånn følelse på at dette er mnd! hehe.. Må klare å holde meg.. hehe

Skrevet

Ahhh, jeg har skikkelig dårlig følelse.... og da blir jeg bare enda mer utålmodig. Og sint på meg selv fordi jeg tror vi bomma på EL.... frustrasjon altså. Vil bare skru klokka frem to uker.

Skrevet

Æsj da, dårlige følelser hører vi ikke på!!!

Ja vi kan godt skru tiden litt frem, eller tilbake, om vi bommet hehehe. Alt etter som det passer hehehe =)

Huff nei vi må nok bare vente denne tiden. Syntes det er den værste tiden vi er inne i nå.. Fra el til Ikm.. Fra TR til el er ikke så gale syntes jeg. Da er det jo ca en uke med TR, så en uke å "jobbe" på. Så kommer de 2 laaange ukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...