Tuddeli Skrevet 4. november 2010 Forfatter #26 Skrevet 4. november 2010 Ojoj! Blir vel å lukte på korken det da tenker jeg :-P Så deilig å komme seg ut å gjøre noe morsomt sammen! Her skal vi faktisk på hver vår fest i helga, og vi fester omtrent ALDRI lenger.... typisk da at vi blir bedt to forskjellige steder samtidig, hvor vi begge føler oss forpliktet til å gå. Men men, jeg skal nok klare å kose meg :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. november 2010 #27 Skrevet 4. november 2010 Ja da må man lukte litt på korken ) Vi er vant med å gå på fest hver for oss vi Men sånn er det når en ikke har noe særlig med barnevakt. Er i grunnen ikke noe problem da, for vi fester sjeldent. Kose deg masse i morgen =)
barbabelle Skrevet 5. november 2010 #29 Skrevet 5. november 2010 Noen som vet om EL alltid er 14 dager før mens eller om det kan variere?
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. november 2010 #30 Skrevet 5. november 2010 El er 12-16 darer før TR. Det er sjeldent det varierer utover det, men det kan jo skje det også..
lille.pudding Skrevet 5. november 2010 #31 Skrevet 5. november 2010 Jeg hiver meg på har ikm 27 nov og har vel el rundt 12-13 spennende!!! Har prøvd i et år nå, og denne mnd prøver jeg dong quai og damiana frem til el, og så wild yam etter... Så blir en spennende tid fremover
Lollo83 <3 Skrevet 6. november 2010 #32 Skrevet 6. november 2010 hiver meg med her jeg og.... ikm 27.november. 3 pp på meg og =) håper på to streker og ingen tr =)
Peispå! Skrevet 6. november 2010 #33 Skrevet 6. november 2010 Må bare blande meg litt innpå tråden deres, siden det er så mange "kjente" navn her fra uke 43.. Hadde selv regnet ut at jeg ville ha El ca i dag dersom jeg ikke hadde blitt gravid forrige mnd. Så nå kommer jeg inn for å se at dere henger dere i selen og gir full gass i disse dagene:-) Nå er det bare å få gubben til å polere kanonen, og ligge med beina høyt etterpå...ha,ha Smurfen og Kaja: Må ha flere trøndere på St.olavs i juli/aug:-) Petrine: Krysser fingrene for at du får verdens kosligste bursdagspresang! Heia,heia
Petrine +spire=❤ Skrevet 6. november 2010 #34 Skrevet 6. november 2010 Hei trønderline =) Koselig å se deg her. Går det fint med deg? Ja nå krysser vi fingrene for at det MÅ komme en spire. Var jo litt usikker på om vi skulle fortsette prøvingen. Gikk noen runder med oss selv å fant ut at vi bare kjører på hehehe =) Jeg er jo nesten kommet frem til at jeg sikkert ikke kan få flere barn (min egen pessimistiske diagnose). Lever etter dette inntil det motsatte er bevist. Men men håper jo da. Ja tenk å få det i brusdagsgave da?? Tror jeg hadde besvimt om det skulle skje hehehe. Nei vi tar dagene som de kommer så vil tiden vise Heia heia hele gjengen!!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. november 2010 #35 Skrevet 7. november 2010 heisann Trønder'n.. Ja vi får håpe d blir alle på st.olavs i juli/august hadde vert morro. Hvordan føles det å være gravid nå da? noen plager enda eller er bare allt godt? Vi får krysse fingra petrine
Peispå! Skrevet 7. november 2010 #36 Skrevet 7. november 2010 Lite plager,så går her å kjenner etter..litt ømme brystvorter, men det kan like gjerne være Crinonen jeg går på. Og trøtt... Våknet en morgen, skulle opp og pynte til bursdagsfeiring til 3 åringen min. Var stuptrøtt enda, og tenkte at en halvtime til, ville være godt. Våknet igjen etter 6 timer, da var det ikke lenge før kalaset skulle starte!! Utenom det er det lite å kjenne på, noe som gjør meg litt bekymret siden jeg var dritdårlig i sv.skapet med dattera mi, men i de 2 jeg hadde en MA var det mindre symptom... Skal på tidlig ul på tirsdag, og hvis jeg ikke har dødd av hjerteinfarkt før da, skal jeg prøve å oppdatere.
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. november 2010 #37 Skrevet 8. november 2010 Melder meg inn her jeg da, etter en aldri så liten feil i hoderegninga mi
Tuddeli Skrevet 8. november 2010 Forfatter #38 Skrevet 8. november 2010 Svært fort gjort å regne feil i hodet :-)) Velkommen! Håper du slipper å regne ut neste IKM... ;-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 9. november 2010 #39 Skrevet 9. november 2010 Hei jenter Melder meg inn her jeg også, IKM ca 23 Nov. Fikk HIGH på CBFM på lørdag og PEAK/MAX søndag og mandag. Jeg og samboren er desverre kommet hjem fra ferie med magevondter begge to, så det har ikke blitt like mye sengekos som vi ønsker Satser allikevel på at det kanskje holder med kosen vi hadde fredag lørdag og søndag ;P Hatt en del EL slim de siste dagene også, og dette er en av få sykluser jeg har funnet dette slimet, så det får jo håpet opp litt også. Denne gangen SKAL det gå !! Tvitvi alle sammen )
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 9. november 2010 #40 Skrevet 9. november 2010 Jeg joiner her tror jeg! Har hatt 28 dagers syklus siden juli, helt til plutselig forrige måned hvor det ble 34 :/ men satser på IKM er rundt 25.nov eller!? har kjøpt el strimler så får teste ut når EL kommer.. Det hadde vært flott bursdaggave med to streker til meg og samberen - som har begge bursdag denne måned, hipp hipp!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 9. november 2010 #41 Skrevet 9. november 2010 Ja, ihvertfall når jeg egentlig aldri har regnet ut noe som helst av hverken IKM eller EL før, hehe Og ja, satser på å slippe å regne ut en gang til! Hvordan går det med dere andre her inne da?
Ailldeles Skrevet 9. november 2010 #42 Skrevet 9. november 2010 Hei! Enig med Tuddeli, alt som kan få ventetiden til å bli litt mer ok! IKM rundt 22 november. Max fertilitet på CBFM 7+8 november. Sinnsyk av venting: 10 pp.
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. november 2010 #43 Skrevet 10. november 2010 Så kjekt at det er så mange med ikm i uke 47 =)) I går kjente jeg at el nærmer seg. Tror ikke egget har sluppet ennå, men det er ikke lenge til. I dag eller i morgen vil jeg tro. Nå må dere alle være flinke å hoppe i høyet. Vi vil ha mange spirer!! Håper virkelig at det går denne gangen for nå syntes jeg at jeg har ventet lenge nok. Vet jeg ikke burde klage, er mange som har ventet mye lenger enn meg.. Nei masse lykke til alle sammen. Jeg heier på dere alle )
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 10. november 2010 #44 Skrevet 10. november 2010 Jeg også kjennte stikkninger og vondter i går Petrine så nå blir det spennende:D krysser fingrene
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. november 2010 #45 Skrevet 10. november 2010 Ja det blir og er spennende hehehe =) Også vi som har ikm samme dag da smurfen =)) STÅ PÅ!! )
hufsetufs Skrevet 10. november 2010 #46 Skrevet 10. november 2010 Er ny her her så må bare spørre.. Ikm? pp? Skjønner ikke heeelt hva alle disse forkortelsene betyr. Hihi! Litt skummelt å skrive første innlegg her også, men spennende å snakke med flere i samme situasjon
Tuddeli Skrevet 10. november 2010 Forfatter #47 Skrevet 10. november 2010 Hei, jenter! Jeg fikk jo plutselig positiv EL-test i går da.. skvatt litt kan du si, for jeg venter egentlig EL først til helgen. Var første dag jeg testet i går også, og hoppet selvsagt i høyet i går kveld. Håper indelig at det ikke var for seint. Ble ikke noe sengekos i helgen, for da var det så hektisk med overnattingsbesøk og greier. Får ta en runde i dag også tenker jeg og ny test, så får vi se. Mulig IKM blir litt fremskyndet da. Ahh, denna kroppen, jammen ikke lett å forstå seg på atså.
madame Mim Skrevet 10. november 2010 #48 Skrevet 10. november 2010 Truddeli: Det er neppe for seint. Det er vel det døgnet rundt el at man er mest fruktbar... Kanskje det foregår noe "morsomt" i magen din nå=)
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. november 2010 #49 Skrevet 10. november 2010 Hei hufsetufs =) velkommen hit. Ikm=mestrasjon en ikke ønsker skal komme. pp=prøvepreiode. Det ligger en tråd med alle forkortelser og sånn ett eller annet sted =) Ta gjerne en titt på den =)) Ikke noe skummelt her inne. Masse hyggelige folk i samme situasjon. Kjempekoselig
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. november 2010 #50 Skrevet 10. november 2010 Ååå så morro Tuddeli!! =) Tror nok ikke det er for sent. Er jo 12-36 timer etter positiv el-test at en må hoppe i høyet Når dere fikk gjort det i går har dere nok truffet. Hopp igjen i dag og kanskje på torsdag/fredag. Må jo helgardere seg thihi =)Om el-testen blir neg er jo egget sluppet.. Er det ikke så?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå