Gå til innhold

Skravletråd IKM ? uke 47 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det var på tide med en skravletråd for oss. :-) IKM lørdag 27.nov her. Forventet EL ca 13.nov. 3.pp. Håper noen joiner så vi sammen kan få tiden til å gå bittelitt fortere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa...endelig får jeg være med på en skravletråd;)

IKM lørdag 27.nov her også. EL ca 12.-13. nov. Dette er min første pp. og er veldig veldig spent. Har 2 store barn fra før. Er 35 år og skal starte på "ny" med ny samboer;)

Skrevet

Tror jeg kaster meg på jeg også :) Ikm 25.nov.

Skrevet

hiver meg på jeg også.. Tror jeg har ikm 27 nov. pp nr 2

Skrevet

Joho! Flere med IKM den 27. til og med! Gleder meg til å holde følge med dere i den ellers så trasige (spør du meg) november måned. Regn, mørkt og trist, men klart det blir årets beste måned alikevel siden vi alle skal bli gravide :-)

Skrevet

Ja og så har jeg bursdag :) Det må vel bli bra?? Hehehe =)

Skrevet

Jeg har (forhåpentligvis) IKM søndag 28 nov :D

Dette blir min første prøveperiode etter MA i september, så jeg er kjempe spent!! :)

Skal alle sammen bruke EL tester eller vet dere nøyaktig når dere har EL ? Blir en spennende måned i vente for oss <3

Skrevet

Jeg har også IKM en gang i slutten av uke 47, tror jeg. Syklusen har variert litt, så derfor kommer jeg til å bruke el tester denne gangen også, så jeg vet når jeg har el. Noen her som har prøvd pre-seed forresten?

Krysser fingra for august-baby for oss alle. :)

Skrevet

Åja her var den, leita etter den:P Hvordan slette den jeg laga?:P Hiver meg på her jeg og forresten.. IKM 23 ca..:) Blir spennende dette her.. Petrine her og ser jeg ;)

Skrevet

ops. nei bllir vel IKM 25 istede, siden jeg spotta i 2-3 dager før mens virkelig kom...leste nå at spotting ikke er mens... huff.jaja

Skrevet

Har du bursdag Petrine? Ja, men da er det jo ikke noe spørsmål engang, klart du må få to blå streker i bursdagsgave!

Skrevet

Skal ikke bruke el test eller noe. Jeh tar det helt som det kommer. Er nemlig ikke helt 100 % sikker om jeg vil bli gravid nå... Skulle egentlig ha hatt termin nå 3 des men fødte i august. uke 24.. Føler et desperat behov for baby, men merker at psyken ikke helt er med meg.

Meeen jeg ønsker alle dere andre lykke lykke til, så skjer det så skjer det for min del.. Nervepirrende dette..

Skrevet

Da må vell jeg også skrive meg på :)

3 pp her og har ikm 24 november. Jeg har hatt stabil syklus på 28 dager de siste mnd. og kjenner det veldig godt på kroppen når jeg har EL. Så denne mnd. SKAL jeg bli gravid :) Og det skal selvfølgelig alle dere andre også ;)

Skrevet

Slenger meg med!

Jeg har IKM 22. november og holder på med andre pp. Førstemann satt som et skudd på første forsøk, så håper vi får denne også til rimelig kjapt.

Hadde ikke gjort noe å få nr to innenfor "barnehagefristen" (skjønt - når alt kommer til alt betyr det jo ingen verdens ting)...

Skrevet

Bare litt over 1 uke til EL for min del :D Gleder meg helt vilt til å sette igang med prøving, og med EL tester! Er skikkelig spent allerede på om det vil bli vellykket på første prøveperiode :P

Kommer dere til å holde dere til alle forbehold man må ta som gravid, også i prøveperioden, eller bare leve som normalt? Jeg tenker med tanke på alkohol, spisevaner, koffein + + +

Skrevet

Lever som før - både med vin, kaffe og andre gode greier! Tenker at minst mulig stress funker best for meg. Jeg tar heller ikke EL-tester - virker litt stressende? Men nå er jeg veldig regelmessig og ser foreløpige ikke helt behovet.

Krysser fingrene for oss 47-ere!

Skrevet

Samme her, kommer til å leve som før og kose meg med "gode greier" mens jeg kan :P hehe!

Men har bestemt meg for å kjøpe inn EL tester, mest fordi jeg ønsker å vite om syklusen min er blitt stabil igjen etter MA i sept. Satser hvertfall på 28 dagers syklus og IKM 28 nov :D

Skrevet

Sitter faktisk med en stor lattè ti skrivende stund :-) Men skal prøve å huske folaten i dag da... Jeg kommer til å bruke EL tester, har ikke hatt helt stabile sykluser etter at jeg fikk tilbake mensen (etter fødsel), så da synes jeg det er kjekt å vite sikkert. Litt lange sykluser har jeg også, 33-36 dager, kan vel ikke klage, er mange som har lenger, men kjeeeedelig å gå å vente hele tia :-) Til uka blir det brakinnsats i halmen her i huset :-D

Skrevet

ehe, arti dette :) Jeg tror jeg skal la være å tenke såå mye på at det skal klaffe med UL osv.. så får vi se:P Jeg kommer til å nyte vanlige ting ja, men rundt EL og fram til mens kommer jeg ikke til å drikke alkohol :)

Skrevet

2 blå streker i bursdagsgave hadde vært den største gaven i verden :)

EL ventes om ca en uke. Så det er nå bare å kose seg mer enn en er god for hehehe :) Kommer ikke til å teste etter el, gjorde det i 5 mnd+temping så vet at vi har truffet på el, men desverre ikke noe spire =((

Får håpe dette er mnd vår!!

Skrevet

Lever som før ja...;) Har ikke tenkt å stresse med EL testing enda, har normalt regelmessig syklus. Gleder med til TR har reist... Kjennes ut som jeg har fått igjen for de siste 2 åra med hormonspiral og minimal mens. Ser frem til prøving for fullt neste uke med EL ca fred/lør. Meeen bør kanskje få kjøpt meg folat. Har glemt å starte med det.

Krysser fingrene for uke 47 gjengen ;)

Skrevet

NAM-NAM spekemat! Mmmmm, koser meg i kveld. Ahhh, så deilig å ikke være gravid altså, hehehe.

Skrevet

Jeg skal kose meg i morgen =)) Da er det MammaMia :) Litt alkohol og stor tjohei =))

Skrevet

Herlig! Det hørtes helt knall ut! Kos deg masse!!! :-))

Skrevet

Takk :)

Gleder meg masse! Første gang sambo og jeg skal feste sammen på over 4 år!! Det blir bra vet du :o) Vi har vært på litt i løpet av de 4 årene altså, men da har en alltid måtte være edru. Så dette er morro hehehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...