Cryst@l Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Er det normalt å ha rødt blod, så brunt og så rødt igjen? har vart i 7 dager og hadde 1 dag der det virket som det skulle gi seg. da jeg var på do var det røde ''klumper'' i do som ikke løste seg opp i vannet... Jeg har før hatt brunt, så rødt og så brunt igjen, men aldri rødt igjen. hadde også stikking i eggstokkene i går kveld og to positive EL tester.. Synes dette er litt rart.. men lurer på om det er noen andre som har hatt det sånn?
katrineev Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 hos meg var det litt slik nå, men jeg har akkuratt tatt ut spiralen min , så legen sa det var helt normalt ikke hatt el da så vidt jeg vet... tror den er til helga .
Cryst@l Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Takk for svar Mensen har no vart i 10 dager så er lurer og frykter litt en SA.. men har aldri testet positivt på G test, bare EL test rett før mensen.. jaja.. begynnerå klø i fingrene etter på ''prøve'' igjen. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå