To + en? Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Heisann! Har en gutt på 4 og en gutt på 18 mnd. Det er utrolig stas, samtidig som det til tider er litt hektisk, hehe! Men jeg har så lyst på en til!! Noen som har erfaring med 3 eller fler? Da førstemann kom tok det laaang tid før jeg hadde lyst på en til. Da nr 2 kom begynte jeg å snakke om en til allerede i heisen ned fra barsel. Min mann trodde jeg var gal, men etter 18 måneder har jeg fortsatt lyst på en til. Ikke akkurat nå, men å kanskje begynne å prøve neste høst. Det er litt skummel, for man vet jo ikke hvordan det blir. Men vi vil jo definitivt ikke være de første som får 3 kids, og mange har overlevd før oss. Hadde uansett vært moro å høre deres erfaringer. :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Jeg har 4 barn, den siste ble en overraskende, men svært velkommen, bonus ;-) Jeg synes jevnt over det er kjempekoselig med så mange barn. Klart det er slitsomt og hektisk til tider, spesielt siden minste ikke har så godt sovehjerte, men mest gøy. Når du bikker 3-4 barn blir det ha barn til en livsstil på en annen måte enn når man bare har ett eller to barn. Det går i unger hele dagen en stund, det blir til at man heller deler på hvem av barna man tar, enn at en får "fri" noen timer og den andre tar barna og slikt. Når de bli eldre blir jo dette anderledes igjen vil jeg tro, men nå er det hektisk til tider. Men jeg liker hektisk, det får meg til å føle meg mer levende, og det er gull verd å se hvor glade barna er i hverandre. Eldstemann kunne til og med tenke seg at vi fikk enda en, men nok er nok! Barna har alltid noen å være med, de blir empatiske, tålmodige og flinke til å dele av å ha mange søsken (det kan enebarn bli også altså, men da må en jobbe mer aktivt for det gjerne), de lærer ansvar og har trygghet i hverandre. Jeg synes i hvertfall ikke du skal grue deg for flere barn. Det er nesten like normalt å ha 3 barn som 2 barn nå til dags, så du skal se dere også overlever ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå