Gå til innhold

Noen her som har hatt time til abort, men måtte utsatt d pga "man er for kort på vei" ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde time idag, men kom dit og fikk vite at d var 5 uker, og måtte vente i 2 uker for ny time... :(

Dette var veldig sjokkerende, spesielt siden jeg blir tvunget av kjæresten til abort, og har selv 2 barn jeg skal greie å ta vare på oppi den tunge tiden...

Fortsetter under...

Hmm.. Jeg kan ikke gi deg svar på spm ditt... MEN

Hadde min kjæreste prøvd og tvinge meg til abort hadde jeg pakket snippsekken og dratt min vei! Jeg hadde virkelig ikke kunnet se han i øynene på samme måte noen gang igjen om han hadde gjort noe sånnt!

Håper virkelig ikke du lar deg tvinge! Høres jo ut som du ønsker og beholde, det er ditt valg!! Din kropp!! Håper du gir den lille i magen en kjangse til og oppleve livet!

Mange varme tanker fra en som skulle gjort hva som helst for og være i din situasjon.. (gravidteten altså, ikke dustete kjærester!!!)

Jeg er alene med to barn, herlige barn :) Hun er 6 år og han er 11 år. Jeg ble skilt fra pappaen dems. Og vil virkelig ikke sitte igjen alene med en baby nå - igjen...

Har vært sammen "med den store kjærligheten" i ett år nå, han er 26 år, men virkelig ikke klar for å bli pappa :(

Så da ble d en vanskelig situasjon... Huff... Forferdelig tragisk.

Verste er egentlig at jeg ikke har hørt fra han enda, og han som tror aborten ble gjennomført idag :(

Skal ikke gi deg "råd" om hvorvidt du skal beholde eller ikke, men det skal uansett være DITT valg eller DERES valg, for dere er jo to om det. I en alder av 26 burde denne mannen, hvis han er oppegående, være voksen nok til å ha en samtale med sin partner der de sammen blir enige om hva som er best. Kan hende det ikke passer med barn nå osv, men det skal ikke han bestemme. Orker du ikke være alene med en liten en, er det DITT valg og du har da valgt å forlate denne umodne mannen. Hva er best? Leve alene med tre barn? Leve alene med to barn? Leve med to skjønne barn og en mann som har bestemt at dere ikke kan ha et felles kjørlighetsbarn for at han ikke er klar for det?? Lurer på om at han aldri blir det, når han ikke er det til nå. En som ikke vil ha ansvar, en som ikke vil være pappa til sitt eget barn.. Håper du finner ut av det, men at ikke han er den som får bestemme.. Tror ikke livet hver for dere eller sammen blir det samme etter at du har tatt abort som han tvinger deg til. Høres jo ut som du har bestemt deg, siden du allerede har vært til time, men skjønner usikkerheten.. Håper dere kan snakke sammen. Funker ikke det, kan dette forholdet umulig funke i lengden........

Annonse

J, det kjenner jeg meg igjen i..

Tror jeg måtte være 8u for å kunne ta abort da jeg gjorde det??

Husker jeg slet meg gjennom dagene da.., har aldri angret på valget.

Du må gjøre det som er rett for deg.

Han høres ikke ut som noen drømmeman. Han vet at du har vært hos legen og burde vite at det var tøft for deg. Hvorfor ikke ringe eller følge med deg. Virker ikke som om han bryr seg nok om deg. Husk at han ikke har dine følelser og tanker om det livet som vokser i deg. Du må selv ta valget og det er du som må godta ettervirkningene av det valget du tar. Man kan argumentere med at mannens synspunkt teller like mye som kvinnens. Det vil endre hans liv og han blir bundet til dette barnet og deg resten av livet om han velger å delta eller ikke. MEN.. han er gammel nok til å vite at graviditet er en naturlig følge av sex. Tåler du ikke streken, så må du ikke delta i leken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...