Mammahjertet <3 Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Jeg skulle skifte på sengen hennes. Da fikk jeg sikkert litt støv i halsen og fikk DEN hostekula. Hvem andre holdt da på å le seg i hel? Jo... der lå vesla på senga vår og titta på mora si mens hun lo ordentlig! Det var helt herlig å høre på :-D Hun lo helt til jeg var ferdig å hoste. Da måtte jeg selvsagt late som jeg hosta etterpå slik at jeg fikk tatt opptak med filmkameraet. Når lo babyen din for første gang?
Feit no more Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Min lo i går! Vanvittig morsomt å høre! Tror kansksje han endte opp med å le av sin egen latter også, var kjempegøy for hele familien :-D Småtten er 2 1/2 mnd nå.
Nicoline3 Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 He he, det er så utrolig herlig!!! Jeg har gjort store forsøk lenge på å få frem annet enn smil,men det var faren hans som plutselig klarte det for ca 2 uker siden, ved å le selv!! Mannen min er en tørrpinn som aldri ler, så typisk at han skulle klare det og ikke jeg Men men, hadde vel ledd av han selv også!!!
Nicoline3 Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Glemte å skrive at han er 3 mnd i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå