Gå til innhold

Dette går så bra :)

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt stort ømme pupper i dag, bare når jeg kommer bort i selveste nippelen, men det er ikke så fælt å kjenne kroppen jobbe:)

Ellers så har jeg (rødme flaut) luft i magen, og jeg småfiser masse.. Herregud:p He he! (informasjon værsego' ) Jeg har også fått litt forstoppelse, men ikke nok til at det plager meg:) Jeg har fått litt kvalmebølge men ikke mye. Merket det når jeg var på butikken i område der det er mye stearinglys osv. Usj!

Så er det jo klassikeren; jeg tisser masse, så alt er bra hertil:)

Jeg har ligget på sofaen nå og trykket vilt på pc'n, og jeg merker jeg er stiv på korsryggen! Tigerbalsam er tingen da:)

Hvordan går det med dere alle?=)

Godkveld:)

5+4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142507040-dette-g%C3%A5r-s%C3%A5-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig ømme pupper, gått opp en bh-størrelse allerede og håper helt ærlig at de ikke blir noe større nå. Noen som vet hva som er vanlig puppeutvikling? De kan jo ikke vokse sånn i ni mnd...

Jeg har også litt luft i magen, humøret svinger og min kjære må tåle litt mer enn vanlig også er jeg litt kvalm i blant (kanskje hver tredje dag eller noe sånnt)...

Og ja - jeg tisser selvfølgelig oftere..

Og jeg får skikkelig avsmak for visse ting. Kan smøre på et knekkebrød med et pålegg og bli skikkelig kvalm av det før jeg i det hele tatt har tatt en bit så må jeg kaste det og finne på noe nytt.. en kollega lo da jeg sa at leverposteien jeg nettopp hadde åpnet luktet surt og sa "haha..du er sikkert gravid" (har ikke sagt noe til noen på jobb enda). Selv tenkte jeg ikke på at det var pga graviditeten før hun sa det :)

Ha en finfin dag.

9+4

Lillevanilje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...