hope<3 Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Tidlig til morgen i dag så sto jeg å ventet på toget når jeg skulle på jobb.. Plutselig mistet jeg synet helt, jeg så ingenting.. Ble skikkelig redd og fikk nesten litt panikk for plutselig sto du der på plattformen uten noe kontroll. Etter et halvt minutt-minutt begynte jeg å få "snøsyn", du vet.. når du ser prikker? så da kom jeg meg i hvertfall på toget. Så begynte jeg å kaldsvette, jeg hadde hvert våken i en time, og hadde mat i veska som jeg spiste da jeg kom på toget, rakk ikke det før jeg dro. Og ble veldig kvalm og svimmel. Kjente at det holdt på å komme i retur, fikk vann i munnen, men jeg klarte å holde meg.. (var liksom ikke noe allright og begynne å spy når jeg ikke hadde noe pose, og det mange andre der).. Uansett.. hva kan dette ha hvert? Mulig dette ikke hadde noe med graviditeten å gjøre i det hele tatt? Det var i hvertfall vemmelig..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Det var like før du besvimte ordentlig tenker jeg. Sjekket blodtrykket ditt i det siste? Jeg hadde det slik forrige svangerskap, men sørger for å drikke ofte og mye nå slik at blodtrykket mitt ikke synker så fælt.
Lemonia Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Det kan jo ha noe med blodtrykksfall å gjøre? Ellers er det første jeg tenkte på migrene. Mange har en type forhåndsvarsel som kalles aura, hvor de kan få synsforstyrrelser. Men du nevner ingenting om hodepine senere på dagen (trenger ikke komme med en gang), så da er det nok ikke det. Skjønner at det var vemmelig, og jeg ville definitivt ha tatt det opp med lege eller jordmor på neste kontroll.
bokormamma Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Ja, sjekk blodtrykket ditt. Det der kjenner jeg igjen. Vemmelig når det skjer, men greit å forebygge når man kjenner tegna.
hope<3 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2010 Jeg har faktisk hatt vondt i hodet senere på dagen i dag, men det var mange timer etterpå.. Sjekket blogtrykket på torsdag når jeg var hos legen, og det var vist helt fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå