BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Jeg syns det har blitt så mye tyngre bare den siste uka, og nå er jeg i den niende mnd. 30 dager til terin. Hvordan føles det egentlig å gå over tiden?? Syns det er tungt nok allerede Men det blir vel verre
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Jeg gikk 4 dager over sist, men det var bare de to siste som jeg følte var uutholdelige... Forhåpentligvis synker magen litt før termin og det letter endel. Hold ut
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Tror det er litt individuelt det der. Noen slapper faktisk mer av når de runder termindato, men det vanligste er vel utålmodighet av dimensjoner... For min del: jo, det er ganske tungt, både fysisk og psykisk. Kroppen er tung og mye begynner å gjøre vondt fordi magen er så stor og stram. Jeg har ikke lagt på meg mer enn normalt, men føler meg utrolig diger likevel. Da termindatoen min nærmet seg, altså et par dager før og på selve dagen, var jeg potte sur på mannen min og sønnen min, det var rett og slett litt hardt å nå datoen uten at noenting hadde skjedd. Jeg så på datoen som "dommedag" og at jeg etter den datoen ikke hadde det faste holdepunktet lenger. Og det stresset meg ganske mye. Men nå er jeg 4 dager over og har begynt å slappe av igjen, og håper dét kan gjøre underverker hehe. For nå vet jeg jo at det ikke er lenge igjen uansett hva som skjer. Har bestilt overtidskontroll som antakelig blir mandag om en uke, og da blir jeg vel kanskje strippet og får time for igangssettelse. Ungen skal jo ut, før eller siden Tenker at man må bare gjøre det man må - altså; jeg klarer nesten ikke å gjøre noenting om dagen, dermed må jeg stole på mannen min og støtte meg til ham. Prøver å hvile masse og glemme alt jeg "burde" gjort. Bare holde ut de siste dagen liksom Men ILLE syns jeg ikke det er.
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Jeg var bekymra for å få før termin, siden jeg er student og måtte være med på noen fremlegg på skolen i midten av oktober (terminen var 26.10). Jeg var helt sikker på at jeg kom til å få babyen mange uker før, og at jeg måtte styre og drasse med meg nyfødt nurk på skolen for å klare å gjennomføre. Men nå sitter jeg her, like tjukk og gravid, seks dager over termin! Dette var jeg ikke innstilt på!! Er selvfølgelig veldig glad for å ha klart å gjennomføre, men den tiden etter termindatoen har vært helt uutholdelig lang!! Men formen min har igrunn bare blitt bedre og bedre, og kjenner igrunn lite til magen nå som babyen ligger langt ned. Det hjalp også mye å gå i permisjon, da vendte energien tilbake! For min del er det værst psykisk i forhold til overtida, er veldig klar for å møte babyen - og se med mine egne øyne at alt er bar med henne!
butterflyes and dreams Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Gikk 11 dager over termin sist, og hadde det som vanlig! Var like tungt de siste 14 dagene før termin også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå