vår første 19 mnd prøving Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Nå blir det 6 måneden vi prøver, og vil så gjerne ha klaff nå! Venter bare på mensen så er vi i full prøving igjen Denne måneden skal jeg kjøpe meg el tester og finne nøyaktig ut når EL er og vi skal ha sex hele uka jeg har el da er vi sikker på å treffe EL denne gangen. Så da damer er det bare å hoppe i høyet og kose seg med beina i været etterpå! Flere som prøver i November??
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Slenger meg på den Venter bare på at TR skal reise hjem igjen nå, hu kom på fredag, så nå må a vel være lei av å være på besøk snart! Skal få testet ut de el-strimlene denne måneden tenker jeg, aner ikke når jeg har EL, første syklus etter pilleslutt.. En stykk meget fornøyd samboer, siden jeg plutselig syns det er helt greit å kose seg mer enn 2 ganger i uka, haha
justgood Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 vi skal også prøve i November:) tror jeg har El til fredag eller lørdag, vår andre pp. lykke til!
Tuddeli Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Hei! Jada, EL i november også, forhåpentligvis :-) EL ca 13.10 her. 3. pp. Brukte EL tester forrige pp, så vet at vi traff EL, men det hjalp ikke desverre. Tror det var for mye stress med altfor mye jobbing og sykt barn i tillegg. Så nå skal jeg prøve å ta det litt mer med ro og stresse ned... lettere sagt enn gjort :-) Når har dere IKM?
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Har IKM 29. november, lenge til! Men er jo ikke helt sikker, siden det blir min første "ordentlige" mens etter pilleslutt. Håper på det beste uansett!
Tuddeli Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 IKM 27.nov her, bare to dager før deg da :-) Du har akkurat sluttet på pillen eller? Får håpe du kommer raskt i gjenge da, for mange tar det jo litt tid før kroppen er i gang igjen etter p-pillebruk.
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Ja, jeg har ingen store forhåpninger om at det kommer helt i rute, men jeg er optimist til det motsatte er bevist. Håper ihvertfall at jeg får noen positive EL tester om ikke alt for lenge! Har du hatt mange pp eller?
Tuddeli Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 3. pp her, så det er vel ikke så gæli foreløpig :-) Forrigemann satt på første forsøk, så er litt utålmodig da... hehe. Meeen, alle gode ting er tre, er det ikke det da? Satser på at du smeller til med EL før du får sukk for deg! :-)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Ja, satser på full klaff for deg nå! Men da har du nå vært gravid før, så da vet du jo at du er fruktbar ihvertfall Ja, hadde vært det beste det!
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. november 2010 #10 Skrevet 1. november 2010 Forventer en el i nov også ja Ca 11...
katie77 Skrevet 1. november 2010 #11 Skrevet 1. november 2010 Jeg forventer også el i løpet av andre uka i nov. Håper jeg. Forrige periode hadde jeg 37 dagerfør tr kom. Håper på spire til i bursdagsgave nå...
katrineev Skrevet 1. november 2010 #12 Skrevet 1. november 2010 vi hadde første hyrdestunden igår og er igang med novemberprøvinga regner med el er til helga. så begynner teste med el tester på onsdag
vår første 19 mnd prøving Skrevet 1. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. november 2010 artig at vi er flere her inne som skal prøve denne måneden Til dere som akkurat har sluttet med prevansjon: Det tok 3 måneder før jeg fikk mensen tilbake etter pilleslutt og den er enda litt uregelmessig. fikk ikke mensen i oktober blant annet, bare brun utflod.. vet ikke om det har noe å si, men det kan ta tid å få full klaff. vi sliter enda med å få det til å klaffe, og begynner å bli rimelig lei. men har på følelsen nå at vi nærmer oss klaff nå ! Leste på statestikk at de fleste bruker 6 måneder før de blir gravide, så håpet stiger litt da Har EL 20 november tror jeg, men for å være sikker skal jeg teste med el tester denne måneden og ha sex hele uken eggløsningen er. da kan ikke el lure seg unna Jeg virker desperat, men ja begynner bli litt utolmodig her jeg sitter. Alle rundt meg blir gravid hele tiden, veninner, kollegaer osv. får et stikk i magen hver gang jeg ser noen med en barnevogn, skulle ønske det var meg.
Happy87 Skrevet 2. november 2010 #14 Skrevet 2. november 2010 Skriver under på det med kluss i syklus etter p-pilleslutt snuppi.... Jeg fikk tanta på besøk igår for første gang på 3 1/2 mnd..Men det beviste vertfall at jeg hadde el når jeg trodde..Da har jeg akkurat begynt på min 2pp og håper den blir mye kortere og jeg tør faktisk håpe på el en gang i november..Krysser fingrene masse for det:)
Vår-tur-snart? Skrevet 2. november 2010 #15 Skrevet 2. november 2010 Samme her. Og denne mnd må det bare klaffe altså... Føler at det er vår tur nå!
Misa+spire i magen<3 Skrevet 2. november 2010 #16 Skrevet 2. november 2010 Slenger meg på her jeg også! 2 pp, El ca 15-18 nov. IKM slutten av november. :-)) Hvor er dere damer fra? :-) Vært moro med bim treff!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 3. november 2010 #17 Skrevet 3. november 2010 idag meldte den helsikkes tanta sin ankomst med første tog. Sa ikke engang ifra om at hu kom!! Plutselig satt hu bare der på sengekanten å lo og gjorde narr av meg! Så jeg melder meg inn her. EL rundt 18 november. Denne mnd blir det EL-testing på meg også. Har hatt to pp uten testing nå, og mine forrige to sv.skap testa jeg begge gangene og hadde full klaff på første forsøk begge gangene! Skjønner ikke hva jeg tenkte på når jeg liksom skulle kjenne meg fram til EL. Kjenner at egget slipper og har fått lagt inn aksjer på forhånd begge gangene, men det har tydeligvis ikke vært nok. Så jeg bestillte tester på billige-tester.com så fort jeg sto opp idag. Nå bør det klaffe, hvis ikke risikerer jeg å føde midt i elgjakta, og det blir neppe stort oppmøte på barnets bursdag da, når både mor, far og morfar sitter på post i skogen
vår første 19 mnd prøving Skrevet 4. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 4. november 2010 ja jeg skulle ønske jeg fikk mensen. Hadde ikm i dag, men det ser ikke ut som hun kommer enda... har hatt litt smerter nede i magen så håper hun kommer sånn at vi får ny el
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 4. november 2010 #19 Skrevet 4. november 2010 Jeg venter el i oktober. sluttet med pillene 21 oktober og tanta kom dagen etter, så håper jeg er i rutine allerede. ;P Da skal jeg i såfall ha el i helgen. Tester med el tester, så skal passe på å få det til å klaffe. hehe.. så får vi se hvordan det går. Sist brukte vi fem prøve perioder.. håper ikke det går like lang tid nå!
Annie8 Skrevet 13. november 2010 #20 Skrevet 13. november 2010 Venter El ca 25. nov og Ikm ca.1. des. Har nettopp tatt ut spiral. Har 4 friske barn:)
Åse❣ Skrevet 14. november 2010 #21 Skrevet 14. november 2010 slenger meg på her, el er ventet når som helst. Jeg fikk (by the way) normal syklus etter p-pille slutt med en gang, jeg gikk et år uten piller før vi faktisk begynte å prøve men mens kunne times på klokka fra dag 1 etter slutt. er på 3. pp og håper så innmari at den sitter denne gangen. Ei jeg kjenner fikk full klaff 3 pp etter p-pille slutt så det er mulig Denne mnd legger jeg cb monitoren vekk og prøver å slappe av og ikke mase, mye som skjer med fester og julebord så jeg håper det gjør susen for tankene som ikke vil bort hehe Vanskelig å ikke stresse når man ønsker noe så utrolig mye! Lykke til alle sammen!
Noah 08. Skrevet 14. november 2010 #22 Skrevet 14. november 2010 Hadde el ca 7-8 nov. jeg... så spennende uke frem til IKM 21 nov. slutta på p-pilla 16 sept. fikk blødning etter 2 dager og mens 31 dager etter det igjen,så da tror jeg det er ganske lik syklus som jeg hadde før p-pilla. Håper syklusen er stabil iallefall.. vært sååå koselig med en spire før jul:-) Har en på 2.5 fra før. Lykke til damer! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå