Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Jeg skal på koloskopi i morgen og i brevet står det dette: DRIKK KLARE VÆSKER (VANN, SAFT, BRUS, KAFFE, BULJONG OG TE) HELT FREM TIL UNDERSØKELSEN. Med klare væsker tenker jeg vann,ikke kaffe og brus? Betyr det at jeg kan drikke cola?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Ikke melk, yoghurt o.l. Vann, te, kaffe, brus og buljong er ok, også cola
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Eh, svaret på det du spør om står jo i utdraget du kopierer inn fra brevet? "Vann, saft, brus, kaffe, buljong og te," liksom?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Klare væsker er uten faste partikler eller fettinnhold: vann, saft, juice uten fruktkjøtt, kaffe, te og mineralvann. Brus er ikke en klar væske. Rart at de nevner det
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Cola/brus, vann, kaffe, te, buljong, saft Det er melk og melkeprodukter en i hovedsak ikke skal få i seg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Sist jeg sjekka gikk Cola under brus så drekk i vei sier jeg. Lykke til med undersøkelsen forresten. Blir nok deilig å bli ferdig med den.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Frem til kl.24.00 kan du drikke cola(all brus), avsilt havresuppe( ha i sukker og litt saft så stiller du sulten), kaffe, avsilt buljong, osv. Samme dagen skal du kun drikke vann. Det var det de sa til meg da jeg ringte sykehuset før min undersøkelse i juni.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 HI her.. Synes det ble endel forskjellige svar.. 1832: Det står jo at jeg kan drikke dette helt frem til undersøkelsen.. Den er 15.45, så det blir jo faktisk et døgn uten mat, da siste maten idag skulle spises kl 16. Skjønner ikke helt hva som er lov og ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Cola er klar væske. Det som ikke er klart, er væske som melk og smoothie, yoghurt, juice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå