Gå til innhold

Når forteller dere jobb og familie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De vil nok si du er produktiv ;) He he, neida :)

Jeg fortalte at jeg er gravid i forrige uke, fordi jeg har en såpass krevende jobb, så greit om de vet det.

Ellers så er det en gledelig nyhet som jeg har delt med mange :)

5+4

Vi er i samme båt som deg, HI. Vi har akkurat begynt å jobbe igjen etter permisjon med minsten, og arbgiverne våre har gitt uttrykk for at de ser fram til at vi er tilbake i full jobb igjen... Jeg er 8+0 idag og jeg vil prøve å vente til jeg er 12 uker på vei, men syns at magen begynner å "tyte" ut litt, så jeg vet ikke om jeg klarer å gjemme den så lenge... De to andre gangene har jeg fortalt det tidlig, men føler denne gangen er litt annerledes ettersom minsten sin permisjon akkurat er slutt... Familien fikk vite det i helga. De hadde allerede litt mistanke;)

Liker at dere svarer ;) (savner fb`s liker knapp på innleggene her)

Jeg har også en ganske så krevende jobb. Var faktisk sykmeldt hele det forrige svangerskapet. Men mye pga at jeg mista tvillinger et par mnd før... Så da jeg fikk en liten blødning(sikkert festeblødning)sykmeldte fastlegen min meg med en gang og ville ha meg sykmeldt hele svangerskapet... Jeg jobber i produksjon på en fabrikk og det er en del gasser som ikke er så veldig gode tror jeg..

Men håper veldig at jeg slipper og gå sykmeldt denne gangen her...

Gruer veldig for og si det på jobb,for de var veldig glad for at jeg var tilbake. Ene sjefen kødda faktisk med det et par uker etter at jeg var tilbake... Er du ikke smelt på tjukka enda?! hahaha....

Heldigvis tåler jeg humoren hans.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...