Gå til innhold

HESTESTUDINA er over termin! ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i ett innlegg at det drev og skjedde noe med deg.. er du her enda ?? eller har du kommet på føden?

spent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, åh neida du, jeg sitter her og koper jeg... Har litt vondter sånn innimellom, litt tak liksom med vondt nederst i magen og magen blir hard. Men innimellom er jeg usikker på om det bare er kynnere og nedpress samtidig.. Men er ganske vondt - sånn at jeg slipper ut et bittelite stønn hehe. I går kveld og i morges var det regelmessig hvert 10 min ca, men så gikk det over igjen altså...typpisk!

I natt fikk jeg én som var så vond at jeg krøkte meg sammen, og lillegutt fikk skikkelig raptus samtidig (sånn at magen så helt vill ut)... Men neida.

Belager meg likevel på at dette kommer til å ta tid jeg, skal på overtidskontroll om ei uke hvis det ikke skjer noe. Kanskje det skjer mer hvis jeg er innstilt på å dra på denne hehe.

Jeg kommer garantert til å si ifra til dere hvis det skjer noe mer, evt når jeg drar på sjukehuset :) Koselig å bli huska på da! Siden "alt annet" har glemt meg liksom hehe.

Skrevet

ahh, hvor mange dager over er du nå??

krysser fingra for deg :)

hvilke sykehus skal du føde på?

Skrevet

Takk, trenger litt kryssede fingre hehe. 4 dager over i dag. Men egentlig har jeg begynt å slappe av litt igjen jeg nå. Rare greier. Sikkert fordi jeg tenker at han skal jo ut uansett, og nå er det max halvannen uke igjen :)

Skal på fredrikstad sykehus.

Skrevet

huff og huff...over termin er det kjedeligste...som OM man ikke er lei liksom!Du er sikkert lei av og høre tlf ringe og folk spør om hvorfor du ikke har fått enno ;) ;d sender en liten bønn til deg opp i stjernene og håper de gir deg et lys i natt ;)

hihi

Skrevet

Ja, kjenner de spørsmålene begynner å påvirke meg bittelitt hehe. Kanskje jeg snart blir ei skikkelig kjeftesmelle ;)

Takk for det!

Synd det ikke er fullmåne lenger, så skulle jeg gått ut og bedt litt pent om å få litt hjelp her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...