Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Ojoj lenge siden jeg har vært her inne, Luke blir 5 år til fredag og vi planlegger en ny spire:) Jeg sluttet på p piller for 5 uker siden, det gikk 3 dager også fikk jeg "mensen". Hadde blødninger i 5 dager så tok det slutt. 10 dager etter siste mensen dag fikk jeg mensen igjen, og det er nå 18 dager siden!! Jeg blør...blør..blør og blør!!! Hva er dette for noe da?? Vanlig?? Når regner man liksom EL når det er sånn her???? Takker masse for svar:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Vet ikke annen råd enn at du får begynne å teste med EL-tester, Kjipt med så lang blødning, men en gang må det jo slutte:) Kan bli litt kluss etter p-piller, så du får bare smøre deg med tålmodighet.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2010 Ja, tenker det selv..må jo slutte en dag:) Bare slitsomt nå som det pågår, er så mye og sååå lenge!! Takk Kaja2007:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå