Miessi Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Fikk en liten blødning i morrest i tillegg til kynnere. Ringte da jordmoren og hun ba meg komme. Vi tok kontrollen som jeg egentlig skulle ha i morn og hun fikk sjekket om jeg er moden. Finnes ikke moden men hun mente at alle de andre tegnene tydet på at nå er det noe på gang. Hun har i såfall irritert masse der inne, så håper det hjelper. Her sitter jeg bare å venter på at jeg skal få ondt. Skal ta meg en liten powernap på sofaen forså å håpe at ting begynner å skje når jeg våkner opp. *krysser alt jeg kan*
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 lykke til!!! krysser fingrene for deg jeg også.......
lillespire08+10 Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Oioi oi! Spennende! Du får skynde deg å føde, sånn at jeg også kan føde, siden du er foran meg i køen :)oppdater oss!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Å - håper for deg!! Litt vondter her og, så jeg håper det tar seg opp her også. Slapp av, sov og kos deg, jeg har hvertfall tro på at det tar seg fortere opp hvis man lar kroppen hvile og få sjansen til å komme igang uten noen form for stress
Miessi Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2010 Skal nok slappe av og kose meg så det skjer noe, men hvis det ikke begynner å skje noe så kan det hende jeg blir litt utålmodig. Jeg når visst ikke 011110, men nøyer eg også med andre datoer, som feks i morra.
Frk Marge Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Lykke til! Sitter her og venter på at ting skal ta seg skikkelig opp selv jeg
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Åååh så moro Miessi!! Her har det vært ganske så stille med vondter i hele dag. Sukk.. Håper det er slik stille før stormen greie. Kanskje det tar seg opp igjen. Hold oss oppdatert da! Og lykke til
Miessi Skrevet 1. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2010 Rolig her også, håper på at det plutselig tar seg opp igjen. Venter spent på at ting skal skje..
Miessi Skrevet 2. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2010 Jeg er enda her Men jeg tviler på at de takene som jeg har nå er kynnere, dette må være rier. Er liksom så sterke at man må puste gjennom og de varer mye lengre en ett sekund, sånn som mine kynnere har vært.
lillespire08+10 Skrevet 2. november 2010 #12 Skrevet 2. november 2010 Rier er bra håper det utvikler seg ila dagen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå