Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 13. november 2010 #26 Skrevet 13. november 2010 Hei igjen! Etter myyyyye vurdering frem og tilbake endte vi opp med å bestemme oss for keisersnitt.. det har jo fortsatt ikke skjedd noe med leiet, og sannsynligheten for at han snur seg nå blir jo mindre og mindre. Så da blir det ks førstkommende tirsdag! Det er litt surrealistisk å vite at på tirsdag er han her, men samtidig er det ganske greit å ha en dag å forholde seg til.. ;-) så det blir spennende, vi gleder oss sinnsykt til å møte han!! Hvordan går det med deg? Baby ligger fortsatt riktig vei? :-)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 13. november 2010 Forfatter #27 Skrevet 13. november 2010 ååå så spennende!! helt sykt å vite at han kommer da liksom, men som du sier så er d sikkert deilig å ha en dato å forholde seg til:) da får du nok beibien din før meg, her skjer d lite.. sterke kynnere er d eneste.. å samboern og jeg jobber på spreng for at h*n skal komme:P hehe bra at du har fattet en beslutning og er tilfreds med d! d kommer til å gå kjempe bra:) de vet nok veldig godt hva de gjør:) proffe leger! å tenk snart har du lille gutten din hos deg <3 her ligger beibien fortsatt riktig vei, hodet har til og med nesten låst seg, ligger ihvertfall godt neddi der! var på omvisning på ABC på torsdag å fikk se fødestua, kjempe fint, med stort badekar, dobbeltseng, sakkosekk og diverse.. virka fint og jeg ser fram til en fødsel i vann:) masse lykke til på tirsdag!!!! gleder meg til å høre resultatet når du orker og oppdatere:)
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 15. november 2010 #28 Skrevet 15. november 2010 Da er det dagen før dagen..!! Alt er pakket og klart og leiligheten ryddet og vasket, så nå er det bare å slappe av resten av kvelden før det er opp tidlig i morgen. Tenk at på denne tiden i morgen er han her! <3 Mange tanker og følelser i dag! Så bra at dere har vært på omvisning, veldig greit å se hvordan det er der. Du må gi et pip når det skjer noe hos deg, det blir spennende! Jeg skal komme med en oppdatering når vi er vel hjemme igjen masse lykke til til deg og!!!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2010 Forfatter #29 Skrevet 15. november 2010 Wiiiiii!!! Nå er d ikke lenge igjen:) snart får du se hvordan han ser ut, hvem han ligner på og hvor stor han er og alt d der!!:) Nå får du bare nyte kvelden og jeg håper du får deg en god natt søvn!(er jo ikke sikkert du får sovet like godt i morgennatt:P)) men d vil jo være så verdt d!! Ønsker deg masse masse lykke til!!!!!::) morgen dagen blir en spesiell og vakker dag! gleder meg sånn til høre alt! jeg skal prøve å føde snart jeg å så kan jeg fortelle om fødselen min å! mange tanker til deg og dine i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå