Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir da nesten bekymra for at det er noe galt med henne jeg da! Hun gaper veldig mye, også etter måltider så det er ikke fordi hun er sulten. Er det vanlig eller? Det er heller ikke fordi hun vil ha smokken, det har jeg prøvd uttallige ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer det mens du prater og tuller med henne eller? Da vet jeg at det er en del av deres måte å kommunisere på. Hun synes vel du gjør noe festlig eller prøver å herme osv... Kan det være noe slikt?

Mi er straks 3 måneder gammel, men gaper noe veeeldig om vi herjer litt med henne. Tulledanser for eksempel ;-)

Skrevet

Hun gaper spesielt mye da jeg prater med henne, så i den settingen kan det stemme. Hun gaper mye ellers også, men da kan jeg slå meg til ro med at hun bare kommuniserer da, det høres jo riktig ut det.

Skrevet

Lilletuppa mi gaper mye når hun sliter med luft, f.eks venter på en rap som skal komme. Kan jo være det, spesielt hvis d skjer etter måltidet?

Skrevet

Jo hun sliter jo med mye luft. Men det skjer på så mange ulike tidspunkt, ikke nødvendigvis i forbindelse med mat. Siden det skjer spesielt da vi skravler sammen så tenker jeg nå at når hun gjør dette så prøver hun å kommunisere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...