Gjest Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Fikk TR akkurat 1 uke etter innsett,så da er det bare å innse at mitt lille embryo døde... Snakket med klinikken i dag,de syns det var rart at jeg begynte å blø så tidlig,men sånn kan det dessverre gå noen ganger. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet i ca 1 1/2 mnd,da skal jeg sette inn de 2 jeg har på frys. Håper jeg får sette inn begge hvertfall! Slipper heldigvis det styret med hormonsprøyter da. Lurer fælt på hvorfor egget ikke ville feste seg.men den gåten er det vel ingen som har funnet ut av enda. Har gått på crinone fram til i dag,men det skal jeg slutte med nå. Finns det andre hjelpemidler? Jeg sender mine varmeste gratulasjoner til dere som har blitt gravide,og ber dere sende MASSE babystøv til oss som sliter enda. Jeg har enda et håp om å kunne være gravid i jula:) Tvi tvi til oss alle!!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Det var trist, og kjipt å begynne å blø så tidlig. Vet ikke om jeg hadde turt å stoppe på Crinonen, sånn i tilfelle det er en liten tass som henger seg fast der inne.. Masse babystøv sendes din vei!! Sikkert kjempekoselig å være gravid i jula
Meerim Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Da er vi i samme båt, Gulljakten! Jeg fikk TR før helgen, så det er over for denne gang for vår del også. Tålmodighet må til i dette gamet her. Har noen på frys vi også, så vi skal på'n igjen i desember. Får du noen gode tips til hvordan man kan få egget til å feste seg, så må du si fra! Jeg er SIKKER på at det kun er der problemet ligger hos oss (vi er såkalt "uforklarlig barnløse"), men har ikke fått tilbudt noen andre hjelpemidler enn crinonen foreløpig. Finnes det andre? Hvor hører du til? Vi er på Ullevål.
Gjest Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Hei Meerim:) Vi holder til på Medicus i Trondheim. De sa at jeg bare skulle slutte med crinonen,det var nok ingen vits å fortsette mente de. Skal heller ikke ta blodprøve på fredagen.... Har hørt om andre hjelpemidler enn crinone,men jeg husker ikke navnet... Snakker om psykisk påkjenning...er heldigvis sykemeldt t.o.m i morgen,så det var godt å kunne gråte ut hjemme. Jeg fikk skikkelig influensa samme dag som vi satte inn egget. Var bekymret for at det kunne være en dårlig kombinasjon...at egget ikke ville være i en syk kropp. Men legene sier at damer har blitt gravide under de verste tenkelige forhold,så de trodde ikke det hadde noe å si. Satser på bedre lykke neste gang:)
shalin Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Hei. Jeg mistet og på vårt første forsøk,snakk om nedtur,man håper jo så veldig siden det faktisk er et befruktet egg de setter inn,skulle ønske de kunne lime det fast!!! Vi er i gang igjen nå,jeg ønsker meg sååå en positiv test i julegave:-))) Jeg skal ha fryseforsøk i slutten av nov,men pga en kondisering(fjærning av limortapp pga celledeling) setter de kun inn 1 egg på meg,uannsett..livormunnen kan vist briste hvis det blir for stor påkjenning) Så nå er det bare å krysse fingre for oss alle prøvere,unner og positive tester framover. Masse masse babystøv til oss alle,og lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå